Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, sant det. Synes den ser jævlig ut på bildet i forhold til hvordan den er nå. Ser mye tynnere og finere ut nå :)

 

Edit: Og tattoveringen er lagt sånn at uansett hvordan jeg snur på håndleddet så føler tattoveringen bevelgelsen og går med beinet på en måte. Vanskelig å forklare. Han som tattoverte meg visste veldig hva han gjorde. Nektet jo meg å prøve å ta noe rundt håndleddet for eksempel

Endret av RedLedgend
Lenke til kommentar

Det hørtes litt voldsomt ut for meg ;)

 

Høres litt voldsomt ut ja. Men i allefall for min egen del var å skalpellere øreflippene det minst vonde jeg har gjort ( etter tungepiercing, den var eazy peazy )

Huske på at skalpeller er kjempeskarpe, så du får et raskt, rent snitt gjennom øret.

Lenke til kommentar

Hei ville det fungere og tattovere slike QR Codes over håndleddet? Eller ville det vart vanskelig og få rette linjer?

 

Tengte og kanskje tattovere en slik med "if found please contact " eller noe i den duren skrevet ovenfor. Slik at man kan scanne med mobilen for så få opp et netsted med info om meg?

post-56589-0-78670600-1307646892_thumb.png

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar

 

246972_10150646403685571_710600570_19034095_5304123_n.jpg

 

 

Woop, strakk til omtrent 6mm her i går. Ikke langt igjen til jeg når målet mitt nå!

Hvordan føles det?

 

Høres litt voldsomt ut ja. Men i allefall for min egen del var å skalpellere øreflippene det minst vonde jeg har gjort ( etter tungepiercing, den var eazy peazy )

Huske på at skalpeller er kjempeskarpe, så du får et raskt, rent snitt gjennom øret.

Hvordan gjør de det? Lager et snitt og så setter inn ønsket størrelse smykke? Eller fjerner de øreflipp-masse?

 

Hei ville det fungere og tattovere slike QR Codes over håndleddet? Eller ville det vart vanskelig og få rette linjer?

 

Tengte og kanskje tattovere en slik med "if found please contact " eller noe i den duren skrevet ovenfor. Slik at man kan scanne med mobilen for så få opp et netsted med info om meg?

Det kommer sikkert litt annpå hvor stort du vil ha den, ettersom det sikkert gir mer effekt for en liten tatovering. Samtidig, det er jo litt begrenset hva du får plass til på håndleddet... Hva med å ha en slik en på et smykke isteden?

Lenke til kommentar

Hei ville det fungere og tattovere slike QR Codes over håndleddet? Eller ville det vart vanskelig og få rette linjer?

 

Tengte og kanskje tattovere en slik med "if found please contact " eller noe i den duren skrevet ovenfor. Slik at man kan scanne med mobilen for så få opp et netsted med info om meg?

 

Det må være ganske svære greier for at det skal leses skikkelig (og leses skikkelig i årene som kommer, i og med at linjene vil bli litt "bløtere" etterhvert som tiden går).

Lenke til kommentar

Hei ville det fungere og tattovere slike QR Codes over håndleddet? Eller ville det vart vanskelig og få rette linjer?

 

Tengte og kanskje tattovere en slik med "if found please contact " eller noe i den duren skrevet ovenfor. Slik at man kan scanne med mobilen for så få opp et netsted med info om meg?

 

Morsom idé, men jeg tror ikke det er så veldig lurt å tatovere akkurat. I tillegg til det andre skriver om selve tatoveringen, så har du jo også andre ting å tenke på. I dag har du kanskje nettstedet ditt på verdensråestedomene.com, men hvis du tatoverer inn QR-koden for den på armen, så må du nesten ha den nettadressen resten av livet. Vi aner jo ikke hvordan internett kommer til å se ut om 10-20 år en gang, eller om nettadresser slik vi kjenner dem i dag en gang eksisterer.

 

Mitt råd: dropp å tatovere den, og lag heller visittkort med den på. Billigere blir det også.

Lenke til kommentar

Har et par 10mm plugs liggende, er på 8mm nå, burde jeg gå innom 9mm? Har ikke noen 9 liggende, de som er på pinpoint er ikke så fine IMO..

Jeg måtte spesial-bestille 7mm og eventuelt 9mm fra Pinpoint (som bestiller defra Gorilla Glass). Så om du har mulighet til å betale litt ekstra for noen glass-spiraler(som ser veldig fine ut og du kan velge mellom noen farger) så ville jeg jo gjort det. Selv så har jeg ikke råd til å kjøpe et nytt par nå, så jeg tar det heller veeeeeldig sakte fra 8 til 10mm.

Ta kontakt med Christiane på Pinpoint og hør ang. spesial-bestilling.

 

Legger med et bilde av mine røde glass-spiraler fra Gorilla Glass :)

248266_10150632954305710_710630709_19129374_1838155_n.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har et par 10mm plugs liggende, er på 8mm nå, burde jeg gå innom 9mm? Har ikke noen 9 liggende, de som er på pinpoint er ikke så fine IMO..

Som Frk. Forsberg sier er det gjerne best å gå innom 9mm, for sikkerhets skyld. Hvor lenge siden er det du strakk? Har du mye plass mellom øret og ditt nåværende smykke?

Som oftest vil det gå greit å strekke fra 8 til 10, så fremt øret er klar for det.

Lenke til kommentar

Høres litt voldsomt ut ja. Men i allefall for min egen del var å skalpellere øreflippene det minst vonde jeg har gjort ( etter tungepiercing, den var eazy peazy )

Huske på at skalpeller er kjempeskarpe, så du får et raskt, rent snitt gjennom øret.

Hvordan gjør de det? Lager et snitt og så setter inn ønsket størrelse smykke? Eller fjerner de øreflipp-masse?

 

Lager kun et snitt, hvor smykket senere settes inn. Skalpellerer gjerne et par mm under hva du skal ha i størrelse. Da blør det mindre og du slipper at øret strekker seg til over hva du hadde tenkt å ha, siden det gjerne skjer når du skalpellerer.

Lenke til kommentar

Lager kun et snitt, hvor smykket senere settes inn. Skalpellerer gjerne et par mm under hva du skal ha i størrelse. Da blør det mindre og du slipper at øret strekker seg til over hva du hadde tenkt å ha, siden det gjerne skjer når du skalpellerer.

Det høres jo ikke så voldsomt ut. Hvordan blir det da om man senere skulle finne ut at man vil strekke den større? Jeg skjønner at det kan være lett å bli bitt av basillen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er bare å strekke videre som normalt, med mindre du har fått satt snittet langt nede på øreflippen. Når jeg skalpellerte fikk jeg spørsmål om jeg ville ha et lite grunnlag for å strekke videre, ergo sette snittet litt høyere og derav få "mer flipp å gå på" i fremtida. Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det, kjenner noen som har færre mm og langt tynnere øreflipp på undersida av smykket. Det kan bli et problem om de ønsker å strekke opp, samtidig som det ikke ser spesielt fint ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...