Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo Valve vi snakker om her, så vi som har PC versionen kan vente oss regelmessige oppdateringer til spillet i gratis format. :)

 

Synes ikke det gjør så mye at det ikke er flere brett fra starten, hver playthrough blir veldig forskjellig uansett. Det eneste som mangler er en slags random level generator i diablo 2 style for maksimum replayability.

Lenke til kommentar

Det har vært artig å se så mange folk gjøre sine oppfatninger om spillet på grunnlag av demoenen alene. En av de aller største bekymringene har vært at spillet var for enkelt, noe som nå har vist seg å være fullstendig feil.

 

Jeg har fremdeles tilgode å klare No Mercy på ekspert... Klokket inn 6 timer nå, og har kommet til taket. Her er det full stopp!

 

Er enig med dem som sier dette er årets spill. Her er all bullshit kuttet vekk og istedet tilbys det hardpakka action fra start til slutt. Det er betydelig mer som skjer i L4D enn f.eks HL2, men ønsker ikke å sammenligne. HL2 er fremdeles en av min favoritter og håper nå valve legger mesteparten av sine ressurser på EP3.

Lenke til kommentar
Det har vært artig å se så mange folk gjøre sine oppfatninger om spillet på grunnlag av demoenen alene. En av de aller største bekymringene har vært at spillet var for enkelt, noe som nå har vist seg å være fullstendig feil.

 

Jeg har fremdeles tilgode å klare No Mercy på ekspert... Klokket inn 6 timer nå, og har kommet til taket. Her er det full stopp!

Helt enig. Demoen var for lett og jeg var en av de som klagde over det, men det ble noe helt annet med hele smørja :p

Har enda ikke spilt med 3 andre gode spillere da, bare random pickups, så har ikke kommet gjennom noe som helst på expert. Og versus er så mye moro at jeg ikke vet hva jeg skal si, de har jo balansert det noe så helt infernalsk bra.

Lenke til kommentar
Har ikke testet versus enda. Ble anbefalt av spille å spille ferdig kampanjene først. Er det bare tull eller?

Bare tøv egentlig, er vel fordi du bør kjenne brettene for å spille best mulig som infected. (Og kanskje at det å spille som infected blir en spoiler dersom du ikke har vært gjennom hele brettet, men duhr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...