Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke testet versus enda. Ble anbefalt av spille å spille ferdig kampanjene først. Er det bare tull eller?

Bare tøv egentlig, er vel fordi du bør kjenne brettene for å spille best mulig som infected. (Og kanskje at det å spille som infected blir en spoiler dersom du ikke har vært gjennom hele brettet, men duhr).

 

"historien" er ganske intetsigende, og du lærer deg brettene som infected også. Ingen vits å spille en mode "fordi man må". :!:

Lenke til kommentar
Noen som vet et løsning til problemet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037029

 

Skjer nokså ofte nå, gjør det umulig å spille >.<

 

 

Joda, men jeg har helt fin fps uansett, derimot kan spillet låse seg i 2-10 sec ved tilfeldige tider. Mistenker det kan ha noe med lydene, skal se om jeg kan finne noen drivere eller noe slikt.

Svarte i den andre tråden din.

Lenke til kommentar

Det kan bli litt intenst noen ganger, særlig i versus. Horde etter horde, så kommer en boomer og sprayer alle og enten blir man tatt av en hunter eller smoker. Men å spille som infected er utrolig arti da. Skulle har vært coop der og. 4 infected mot 4 AI survivors.

 

Eller.. det går jo kanskje an å starte med bare 4 stk i versus?

 

Uansett da så klarer jeg som regel ikke å spille mer enn en campaign eller noen runder versus. Gamer-stamina'n er ikke som før..

Lenke til kommentar

Spilte versus i går kveld. Det ar jo faktisk enda mer moro enn kampanjen. Å spille som infected er svært underholdende. Alltid morsomt å se motspillerne streve når det kommer horde og planlegge akkurat når du skal slå til for å gjøre livet deres et sant helvete.

 

Husker en runde i går da jeg spilte survivor. Jeg hadde død grunnet at jeg tilfeldigvis skøyt den ene pumpen på bensinstasjonen ved et uhell. Fløy hundre meter. De to som var igjen etter det uhellet kavet seg til slutt til noen health kits. Og det så ut til at de skulle klare det. Men pang så var alt slutt. En boomer og hunter ente dagene deres på 5 sekunder. Å så moro det var å se på.

 

Det som jeg syns er det beste med versus er det at du ikke selv bestemmer hvilken infected du kan spille. Dette gjør at spillet har en bedre balanse fordi man ikke kan planlegge i forkant (før du får den du skal styre). Og tilfredstillelsen ved å få tank er stor. Fint å endelig være den som kan storme de stakker fire for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Prøver å finne demoen, men den er ikke på steam etter hva jeg ser. Noen tips?

 

steam har fjernet den siden spillet har kommet og siden de tror alle kjøper spillet uten å teste det først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...