Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savner mic noen ganger ja. Som f.eks en horde kom løpende nedover trappene, mens de andre var vendt andre veien. Tenker jeg må kjøpe en nå som spillet kommer. Noen tips?
Hvis du skal ha en separat mic er kanskje denne å anbefale?

Hvis du skal ha et bra headset med mic så er dette å anbefale. Har det selv, bare under navnet Steelseries, istedet for Icemat. Samme selskap though.

Lenke til kommentar

Spillerne roper jo hele tida ingame da..har spilt flere games der ingen hadde mic. Funka helt flott. Alle overlevde hver gang uten å dø. Og folk heala hverandre. Dette var FETT.

 

Witch er drit ekkel..den spooky musikken og gråtinga lenge før man ser henne..*grøss*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Beste moment var helt på slutten med minigun, når alle stormet inn vinduet oppe, rett foran minigunen. Finger on the trigger!

 

En anna gang kom alle inn døra på siden så jeg ikke fikk sikta på dem med mini'en. Det var ikke så kult.'

Men det er mye lag enkelte ganger..zombies som bare hakker fremover og forbi deg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Liker at man må være et team så mye, andre må hjelpe til hvis noen blir grabbed av en smoker eller går ned for telling osv.

Og masse automatisk roping om forskjellige targets og ting og tang. Føler ikke som man spiller et singleplayer spill med players istedet for bots liksom. Mere som et skikkelig team.

 

Vet ikke om jeg har så lyst å spille med mic egentlig, sitte og høre på hylinga til en spastisk 14-åring..neh..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå har jeg spilt både 360-versjonen og PC-versjonen. Mye mye enklere på PC. Det er plutselig bra å velge rifla, for da kan du ta headshot. På 360 er hagle overlegent fordi du ikke trenger å sikte så nøye.

 

Gøy å ha lav ammo på hovedvåpenet, møte på den digre muskelzombien og bli spytta på av en Boomer samtidig. :p

 

Likte ikke at man hører alle zombiene så godt. Man er liksom på T-banen og hører en fyr som puster tungt 30-40 meter unna, gjennom 2 meter betong og to svinger.

Lenke til kommentar

Haha, det skjedde med meg i 4. runden min tidligere idag. Ble først spytta på av Boomer, så kom muskelmonsteret og pinna meg ned mens jeg bare skjøt i ørska gjennom grønntåka helt til jeg døde. De var første gang jeg ikke overlevde en hel runde, da.

 

Og når man kommer ned i bilparken der det er helt mørkt og hører witch gråte i nærheten er man ikke særlig høy i hatten når vi beveger oss sakte fremover og ser til alle kanter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...