Heimnes91 Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hei, skal kjøpe meg ny pc nå og lurte på om jeg har gjort et godt valg av deler, og evt om det er noe jeg mangler. Har X-fi Extreme gamer lydkort i tilleg. PC.bmp
Mr. Fiskum Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Ser bra ut det der. Hvor mye har du tenkt å kjøpe for (maks)?
cyclo Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
newman221 Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 ser greit ut det der, bortsett fra at rammen kanskje er en smule dyr.. Mushkin Extreme Performance DDr2 8000 er en god ram, koser seg på 1000mhz og koster 795kr på Netshop. Leveres tilogmed uten vifte, så det blir ikke no støy av dem =) Bør kanskje vurdere en cpu-kjøler, da 4kjerner har en tendens til å bli riktig så varme. Og den må overklokkes, ellers ingen vits med en 4kjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå