Gå til innhold

Anmeldelse: Gears of War 2 (X360)


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper jeg ikke er den eneste personen i verden som ikke likte Gears of War...

Jeg likte Gears første gangen jeg spilte gjennom det, og multiplayerbiten var moro en stund. Imidlertid er jeg ingen sucker for multiplayer i utgangspunktet, og single player campaignen var bare gøy i første gjennomspilling; ikke engang i co-op orka jeg å spille gjennom det en andre gang. Dog virker det som om mange av problemene jeg hadde med det første spillet (historien især) har fått et aldri så lite løft denne gangen, og hvis denne anmeldelsen er noe som helst å stole på mistenker jeg at jeg kanskje blir nødt til å sjekke ut dette til tross for mine reservasjoner. Personalkjøp i spillsjappe er en fin ting å ha :p

Lenke til kommentar
Legger merke til at dette er enspillerdelen! Og Gears som først og fremst er (var) et flerspillerspill! Nå gleder jeg meg virkelig! :D

 

Personlig spiller jeg knapt nok single player lenger, derfor synes jeg det er ganske urovekkende at en anmelder kan gi et spill 10/10 før han engang har testet ut multiplayer delen. Skjønner at man er ivrig på å publisere anmeldelsen raskest mulig, men det kan iblant være greit å teste "hele" spillet, før man gir det toppkarakter.

Lenke til kommentar
Vi får se, kanskje er jeg en gretten gammel gubbe, men jeg er sjelden enig i 10/10-anmeldelsene x360 får på gamer.no, GoW1, Lost Oddysey osv. Synes ofte de høyeste karakterene "bommer litt" med min smak. Men blir vel å teste det ut etterhvert, det er vel et ganske bra spill i alle tilfeller.

 

AtW

 

Litt usikker på hva du mener her. Er det noe spesielt med 10/10 anmeldelsene av X360 spill vs. 10/10 anmeldelser av spill på andre platformer?

 

Jeg har ikke spilt Gears 2 ennå, men karakteren er jo i tråd med det spillet får andre steder.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...