Gå til innhold

Anmeldelse: Gears of War 2 (X360)


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff dette her blir så latterlig bra :omg: Fikk NXE i dag også, så da blir det installering av GeOW ftw. Kanskje eg slipper disse teksturene som laster litt trengt inn også :p

 

Ja så har eg som sagt fri på fredagen :wee:

Hvordan i hule heite fikser jeg slik NXE før tiden? Hadde fandenme betalt for dette hvis jeg kunne fått det før jeg skal kose meg med Marcus og gjengen nå til helgen.

 

Så forresten reklame for spillet på tv3 igår og fikk nesten en tåre i øyekroken. Gleder meg som en liten unge på julaften her nå :new_woot:

Lenke til kommentar

Må si at jeg syns Gears 1 er hakket bedre enn 2'eren. Men dritfett likevel :)

Kunne vært litt mer variasjon, var nesten bare underworld opplegg.

Men veldig bra story hittil. Må vente til 3'eren kommer med å se helheten på spillet.

Det er først da man ser hvor bra Gears of War serien er.

 

10/10 på Gears 1 og 9/10 på Gears 2 ;)

Lenke til kommentar
Det første fikk 10/10 her også. Brente meg på den, derfor står jeg over denne.

 

Totally agree ! Det var så mye hype rundt eneren at jeg dum som jeg var kastet meg på.

Klarte ikke de dystre, kjedelige, mørke, grå miljøene. Altfor mye nærkamp, akrobatikk, sniking og hopping for i det hele tatt å komme seg gjennom historien.

 

Men det er sikkert ikke noe i veien med spillet, bare feil sjanger for min del.

Lenke til kommentar

Har allerede lagt inn bestilling på Limited Edition. :)

 

Selv om jeg digga GoW 1, så var det endel ting der jeg ikke var så stor fan av. Spesielt måten "A knapp-funksjonene" fungerte av og til (klistre seg til veggen mens man løper osv) og hostadvantage, men alle disse problemene skal være fikset i 2'ern.

 

Gametrailer sier at kontrollene er de samme, bare mye tightere og det er en veldig bra ting. Man kan også bytte om knappene, om man vil. :new_woot:

Lenke til kommentar
Det første fikk 10/10 her også. Brente meg på den, derfor står jeg over denne.

 

Totally agree ! Det var så mye hype rundt eneren at jeg dum som jeg var kastet meg på.

Klarte ikke de dystre, kjedelige, mørke, grå miljøene. Altfor mye nærkamp, akrobatikk, sniking og hopping for i det hele tatt å komme seg gjennom historien.

 

Men det er sikkert ikke noe i veien med spillet, bare feil sjanger for min del.

Det var mye feil med det første, men ingen anmeldere virket å bry seg om det. Men jeg skal ikke gå for mye inn på det her. For all del, spillet er ikke dårlig, det er bare det at det ikke fortjente på langt nær en slik karakter.

Lenke til kommentar
Det var mye feil med det første, men ingen anmeldere virket å bry seg om det. Men jeg skal ikke gå for mye inn på det her. For all del, spillet er ikke dårlig, det er bare det at det ikke fortjente på langt nær en slik karakter.

En som misliker et spill vil selvfølgelig finne fler feil enn en som liker det, å om det fikk 10 av 10 så elsket han det. Å han var ikke alene, spillet var arvtageren til Super probotector for min del. Har aldri hatt det så gøy i coop før! Alle vanskelighetsgrader ble utført med stor glede! Å dette kan jeg knapt vente på, kjøper meg Xbox ene og alene for dette foremålet. Eller rettelse, jeg bytter inn min ps3 siden huset allerede har to av den.

 

Men hu hey som jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Jeg har tilgode å spille et spill uten feil, og Gears 2 er sikkert ikke noe unntak. Et av mine absolutte favoritt spill, Mass Effect, hadde mange problemer, men det satt ingen demper på min entusiasme for spillet. Når jeg bedømmer et spill handler det for meg om "følelser" og ikke om en liste med positive og negative saker. For meg var Mass Effect et 10/10 spill til tross for alle problemene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...