Gå til innhold

Hva drømte du i natt?


Kuroi-Neko

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Drømte at eg og en venn skulle stikke fra byen, vi hadde lagret bilen full med mat og andre ting.

Vi kom da til en strand der vi måtte ha politi eskorte ut til en båt for og komme oss til en annen plass. I det eg gikk utover sjøen til båten så kjente eg at det var så varmt i sjøen, og da tenkte eg at dette er jo en drøm! Prøvde da ut og forvandle denne plassen til en fin sand strand som funket. men så våkna eg av alarmen. Surt :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg og to venner hadde ranet et eller annet lager. (løp rund med pengesekker)

Alarmen hadde gått og vi løp mot døren. Så sa jeg "Vi trenger noen å legge skylden på", så snur han ene kameraten seg og sier "Du har rett" og fyrer av at hagleskudd i magen på meg. Så sank jeg ned på knæra, og alt ble rødaktig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde den merkeligste drømmen, var på stranda og badet i veldig store bølger, så så jeg noe som først ser ut til å være jagerfly som streifer over himmelen. Jeg går inn på stranda, og deretter ser jeg to flygelignende gjenstander(Det var altså ikke jagerfly) som jeg aldri ha sett før, sveve på hver sin side av stranda ca 20-30m over bakken som lagde en skummel sveve lyd. Plutselig kommer den en hvit elektrisklignende stråle ut fra det ene flyet som går rett i bakken. Deretter ser jeg folk blir heist ned fra flyet, og folk begynner å løpe i panikk rundt på stranda. Jeg står helt stille og blir piss redd da jeg begynner å se at disse folkene begynner å zappe folk til det bare er skjelett igjen av dem.

 

Jeg ser så en mann løpe forbi foran meg med armen i genseren, og i akkurat i det han kommer ved siden av meg, tar han ut en zapper og tar først kompisen min, før han zapper meg. Vips jeg er død, og i det jeg dør blir først alt svart og så kommer plutselig facebook opp der det står "Siden er ikke tilgjenglig. Du er nå logget ut av Facebook" Akkurat som om i det jeg døde symboliserte Facebook dette ved å "logge meg ut av livet".

 

Mildt sagt en veldig skremmende drøm faktisk, akkurat i de han rettet zapperen mot meg, fikk jeg en ubeskrivelig "Nå skal jeg dø" følelse, og det føltes helt hjelpeløst fordi jeg visste at når han traff meg var det slutt, og det var ingenting jeg kunne gjøre med det. Nei fack, mest psyko drømmen jeg har hatt på lenge!

Lenke til kommentar

I juleferien hadde jeg to bemerkelsesverdige drømmer.

 

Jeg drømte at ei dame og en fyr fra skolen min bodde ved mora mi. Da jeg skulle besøke mora mi tok jeg følge med dem. Fyren gikk hjem til seg og jeg ble med til dama, som bodde rett ved siden av, og et par rekkehus unna mora mi. Der hun bodde var det plutselig hav og ei brygge istedenfor et hus. Det var en båt ved brygga. Hun la fra seg sekken sin på brygga og sa at hun var redd for faren sin, som snart kom hjem. Jeg rettet blikket mot havet et øyeblikk, og på et sekund ble hun til en gullfisk og lå i lomma foran på sekken sin. Jeg plukket opp gullfisken og ropte "Neeei!" da jeg våknet.

 

Jeg drømte at skolen min hadde avskaffet gutte- og jentegarderobene i gymen. Det var nå én stor fellesgarderobe og alle dusjet der og hang der i midttimene. Etter gymtimen gikk jeg inn i dusjen, så kom ei dame jeg gikk på ungdomsskolen med, til dusjen ved siden av meg. Vi sto og pratet litt om den nye fellesgarderoben, så ser hun på meg og sier "Du har stor busk" og jeg svarer "Ja, la skogen leve". Så våknet jeg.

Lenke til kommentar

Hadde en spesiell drøm her om dagen. Jeg drømte at jeg tok et bad i et badekar og tenkte over livet (har ikke badet i badekar på maaange år). Og så sovnet jeg, i drømmen. I drømmen drømte jeg diverse situasjoner med det motsatte kjønn og så drev jeg og våknet opp og tenkte over det jeg nettopp hadde drømt (enda i drømmen) noen ganger.

 

Var mildt sagt forvirret når jeg våknet opp.

Lenke til kommentar

Drømte at broren min var innom og skulle låne en scartkabel til tv'n (noe som skjedde for 20 år siden).

 

Da han gikk ut i bilen, så jeg at bilen var full av hele familen.

Da kom broren min inn igjen, og sa: "Jeg må på toalettet"

 

"Hvorfor det?" spurte jeg. "Jeg må spy" sa han.

 

Så gikk han inn på toalettet i dress og slips. Jeg gikk etter, åpnet døra, og så han sto og spydde for full musikk.

 

Deretter gikk jeg inn i stua. Da hadde jeg plutselig ikke bukser på meg lenger.

Samtidig så jeg onkelbarna begynne komme inn gjennom døra. Jeg forsøkte gjemme meg på kjøkkenet, siden jeg manglet bukser. Men de må ha sett det.

 

Da jeg kom tilbake til stuen (forsatt uten bukser) satt hele familen, inkludert foreldre, tanter og hele smørja på gulvet i ein klynge. De skulle fotagrafere tv'n min og hadde et fotoapparat klart.

Det var omtrent det siste jeg husker.

 

Det er jo helt vanvittig. Er det andre som drømmer sånt rart surr..?

Lenke til kommentar

Hadde en litt kjekk drøm i natt:

Vi skulle leite etter en gutt som var et gjenferd. Han pleide og stå midt i veien ved siden av en liten forlatt landsby. Fikk se noen slags flasbacks av denne gutten og veien der han stod.

vi kom til landsbyen og gjikk inn i et hus der. Da såg vi et badekar og der var det og et sagn om gjenferd knyttet til. Vi hørte da lydene fra en som var ved døden i dette badekaret men såg ingen.

Så samlet vi oss på gulvet og bare venta for alle var livredde :p

Lenke til kommentar

Etter å ha vært syk en stund, gikk jeg til legen - hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde svineinfluensa. Desverre hadde jeg også en sykdom som fratok meg følelsen i mine indre organer, hvilket førte til at svineinfluensaen hadde spist opp alt inni meg. Jeg hadde bare en uke igjen å leve, og ettersom jeg plutselig ikke kunne snakke fikk jeg en rullestol/snakkemaskin av samme type som Stephen Hawking har.

 

Når jeg dro til skolen for å fortelle mine klassekamerater om dette, dro læreren min en eller annen idiotisk vits, og jeg ba maskinen si "nå er det nok tørre vitser." Desverre feiltolket maskinen setningen, og skrek "tørre fitter". En venn av meg reagerte kraftig på dette, og gjorde seg om til en Akatar(fuglemenneske fra Darkfall). Han fløy mot meg, men i det jeg ropte om hjelp kom en gammel mann gjennom vinduet og begynte å dryhumpe han.

 

Plutselig stoppet han, og sa med en veldig britisk aksent "I caant hump you - you are an akatar!", og jeg skjønte at dette var en gammel mann jeg tidligere har gamet sammen med. Plutselig lo mannen, og vi ble teleportert til den lokale ICA-butikken. Her hadde min gymlærer åpnet en slags kafè, bestående av et bord og fire stoler, rett ved siden av kassen. Jeg fikk servert to gigantiske colaglass som var så gjennomsiktige at man skulle tro colaen svevde i luften, før jeg våknet. Da hadde jeg utrolig lyst på cola.

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg to drømmer samtidig, handlingene ble på en måte surret inn i hverandre. I den første drømmen så drømte jeg at jeg var i en kirke i en konfirmasjon. Tydeligvis kunne de som ville av konfirmantene velge om de faktisk ville bli konfirmert eller ei. Om de ikke ville bli konfirmert kunne de legge ei ordbok ved alterringen. Det som da skjedde var at det kun var en som ville bli konfirmert. Da fant presten ut at det var like greit å arrangere piknikk i stedet! Og i den andre drømmen drømte jeg at jeg spilte Goldeneye og var på Runway-banen. Men jeg spilte ikke, jeg "var" Bond. Siden spillet ikke fulgte filmens historie helt gjorde heller ikke drømmen min det. Jeg fant en sykkel som jeg brukte og syklet inn en tunnel og da klarte jeg oppdraget. Drømmetydere har her en god jobb foran seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...