Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har problemer med GOM player i W7? Har nyeste versjon å men er ikke alle videofiler jeg får lyd på, bare bilde, å så virker ikke volum kontrollen på mange av filene når de spilles av :S Kjører samme versjon på laptopen min med Vista å der funker alt som det skal. Har også prøvd å reinstallere å prøve eldre versjoner av GOM men samme feil uansett

Lenke til kommentar

Hmm

Der kom jeg over en bug jeg ikke likte.

 

Når jeg er i "open dialog" boxen i et jobb program jeg har, og velger et bilde dypt inne i en mappe plassering. Så husker den ikke plasseringen til neste gang jeg åpner "open dialog" boxen.

 

For meg som åpner nye bilder hvert 4 sekund når jeg først holder på, og alle har samme lokalisering, sier det seg selv at å måtte dobbelt klikke seg innover i mappesystemet for hvert bilde blir tidkrevende i lengden.

Lenke til kommentar
Hmm

Der kom jeg over en bug jeg ikke likte.

 

Når jeg er i "open dialog" boxen i et jobb program jeg har, og velger et bilde dypt inne i en mappe plassering. Så husker den ikke plasseringen til neste gang jeg åpner "open dialog" boxen.

 

For meg som åpner nye bilder hvert 4 sekund når jeg først holder på, og alle har samme lokalisering, sier det seg selv at å måtte dobbelt klikke seg innover i mappesystemet for hvert bilde blir tidkrevende i lengden.

Hva med å sette seg inn i (opprette) , og benytte library funksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg har funnet en bug. Det har skjedd i Pre-Beta og Beta.

 

Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc.

Access Denied)

 

Noen som kan bekrefte?

 

edit: Så må man restarte får å få slettet den ødelagte filen på skrivebordet.

 

Hvis dette oppstår må man høyreklikke linken og ''lagre som'' i dokumenter

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Jeg har funnet en bug. Det har skjedd i Pre-Beta og Beta.

 

Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc.

Access Denied)

 

Noen som kan bekrefte?

 

edit: Så må man restarte får å få slettet den ødelagte filen på skrivebordet.

 

Hvis dette oppstår må man høyreklikke linken og ''lagre som'' i dokumenter

 

Jeg får lagret rett til skrivebordet uten problemer så er nok ett eller annet du har rota til et sted.

Lenke til kommentar
Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc.

Access Denied)

 

Noen som kan bekrefte?

Bekreftet med firefox 3.0.5. W7 x64. Har skjedd et par tilfeldige ganger.

 

UAC er av.

 

Hvilket Antivirusprogram kjører folket som har disse problemene? Jeg brukte Avira de gangene det skjedde, men byttet i går kveld til ESET Smart Security v4 betaen siden Comodo Firewall ikke fungerer skikkelig i W7 enda.

Endret av shabador
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...