Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde debian fra før på testmaskinen, w7 drepte GRUB. Jeg hadde mine anelser om at det kom til å skje, men det er irriterende :hrm:

 

Jeg har dualboot med ubuntu så jeg har tenkt litt på att dette kunne skje jeg også....

 

Installerte du W7 på egen partisjon?

 

Kanskje det er lurt og bare fjerne ubuntu før en evt forsøker seg på en W7 installasjon?

Lenke til kommentar
Hadde debian fra før på testmaskinen, w7 drepte GRUB. Jeg hadde mine anelser om at det kom til å skje, men det er irriterende :hrm:

 

Jeg har dualboot med ubuntu så jeg har tenkt litt på att dette kunne skje jeg også....

 

Installerte du W7 på egen partisjon?

 

Kanskje det er lurt og bare fjerne ubuntu før en evt forsøker seg på en W7 installasjon?

Bah, har Linux Mint med GRUB jeg og men det er jo bare og reinstalerer GRUB og legge in Win7 i grub.lst. Bare se her. Ta utgangspunkt i at 7 er vista. Har ikke gjort dette men det skulle gå. Prøv evuentluelt XP, vet ikke helt forskjellene i og med at jeg ikke har lest gjenom.

Lenke til kommentar
Når kommer neste build? Hvilken build er beta1 offisiell? 7000 eller 7004?

 

Offisiell beta er for øyeblikket 7000. Det er ingen offisiell dato på når neste build kommer. Har ikke hørt noen rykter heller. Eneste spekulasjonene jeg har lest er at man påstår at den endelige versjonen kommer ut for salg til sensommeren, og at 7 vil bli solgt med OEM PCer fra juni.

Lenke til kommentar

Har nå kjørt "Win7 x64 - Build 7000" som main os siden søndag kveld. Gikk ifra "Vista Home Premium x86"

 

Må si jeg er er svert imponert over ytelsen. Det at det er en beta gjør meg enda mere imponert! Just imagine the final version :whistle:

 

Har prøv en rekke spill som FarCry 2, Cryisis Warhead, Red Alert 3 of Fallout 3. Ytelsen er bedre gjevnt over sett i forhold til Vista. Noe konkrete tall har jeg ikke, men tør tippe 10-20% bedre ytelse :)

 

 

Her er en liste over diverse programmer jeg har inne og som virker smertefritt:

 

AutoCAD 2008 og 2009

AutoCAD Architecture 2008 og 2009

Autodesk Inventor pro 2009

Autodesk VIZ 2008

SolidWorks 2009

Solid Edge v19 og v20

Microsoft Office Enterprice 2007

Opera 9.63

uTorrent 1.8.1

O&O CleverCache 6 Professional Edition

O&O Defrag 11 Professional Edition

Nero 9

Adobe Reader

AVG 8.0

Fraps 2.9.8

Endret av QuadMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...