Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må ha UAC aktivert hvis du skal bruke gadgets...

Nytter heller ikke å skru av UAC etter du har valgt gadgets heller, de forsvinner.

Aha... Da vet jeg ikke om jeg vil ha gadgets.

 

Hjelper det å sette den på det nest-laveste alternativet?

 

Kjør på det nest laveste alternativet. Det er ganske behagelig og man får veldig skjeldent popups.

Lenke til kommentar

Tror faen meg jeg har TV-tuner på laptopen også. AverTV eller no. er en ledning med en stor svart boks i enden jeg må koble til. Står DVB-T på den hvis jeg ikke husker feil.

 

Jeg prøvde å scanne etter kanaler (med vista) i sommer, men da fant jeg ingenting. Kanskje jeg finner noe nå?

Lenke til kommentar

Har et lite problem med dual boot.

 

Lagde en ny partisjon som jeg la inn W7 på - IKKE SAMME PARTISJON SOM VISTA - men, under oppstart i BIOS så går det rett inn i W7, får ingen valg hvor jeg kan velge Vista eller W7.

Noen som har noen tips?

 

En annen ting, fant det for noen dager siden, men husker ikke link. Det som i Vista er C: disk er D: disk i W7 og omvendt, fix på dette?

Lenke til kommentar
Har et lite problem med dual boot.

 

Lagde en ny partisjon som jeg la inn W7 på - IKKE SAMME PARTISJON SOM VISTA - men, under oppstart i BIOS så går det rett inn i W7, får ingen valg hvor jeg kan velge Vista eller W7.

Noen som har noen tips?

 

En annen ting, fant det for noen dager siden, men husker ikke link. Det som i Vista er C: disk er D: disk i W7 og omvendt, fix på dette?

 

Veldig merkelig. Jeg hadde XP på C: og la inn W7 på D: partisjonen etterpå men jeg fikk opp den greia under oppstart.

 

Uansett kan du prøve å gå i Control Panel -> System og oppe på venstre siden så står det "Advanced System Settings". Åpne den og velg fanen "Advanced" så går du til der det står "Startu and recovery" og trykker på "Settings" knappen. Der skal det komme en drop-down liste øverst hvor du kan velge hvilket OS som er primary og eventuelt stille inn hvor mange sekunder den OS select greia skal vare under boot. Si ifra hvis det funker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...