Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har når brukt build 7100 i en 6-7 timer og det ser jaggu ut som både skjermkalibratoren og e-mu 1212m lydkortet mitt fungerer problemfritt. Jeg bruker akkurat de samme driverene jeg har testet på tidligere builds, men nå fungerer begge enhetene tilsynelatene helt fint. Det ser dermed ut til at jeg kan gå tilbake til 7 som hoved-OS! Yay!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

etter installasjonen henger windows bare på siste steget. "completing installation...". står bare der og koper wtf

 

FUNKA nå, litt treg pc virka det som. da ligger antakeligvis windows.old der. kan den bare slettes? den har win xp.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Under installasjonen av Win 7 valgte jeg "clean install" men fikk ingen mulighet til å formatere. Derfor ble win XP mappen gitt nytt navn slik at Win 7 kan starte opp. Det jeg lurer på er om det bare er å slette denne mappen. Jeg ser hvertfall ingen problem i det.

 

Anyway. Nå får jeg straks se Win 7 desktopen for første gang. Der dukket den opp ja :D

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hadde problemer med 7077 jeg med at når jeg startet noen spill så kom det bare rare farger frem på skjermen, klarte ikke lukke noe så alt frøs og måtte in med pwer knappen.

 

Core i7 , nvidia gtx280 etc.

 

Er det noe kjent feil eller ?

 

Meget plagsomt så håper det er fixet i 7100.

Lenke til kommentar

For dere som har feks en pcskjerm og tvskjerm koblet til og får svart skjerm der det eneste som vises er build-nr nede til høyre: win7 detecter tvskjermen som primary! det gjorde den i hvert fall hos meg, hehe.. Jeg plagdes i 2 timer og fant ikke ut feilen før nå. Det som jeg gjorde var å kobla ut kabelen som gikk til tvskjermen. da gikk det.. så gikk jeg inn på innstillinger og fikk pcskjerm som primary :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...