Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var RC inne ja, ser ut til å fungere som forventet, tok clean install og det gikk så det suste. Foreløpig har jeg ikke testet stort annet enn antivirus, spotify, live messenger og opera, men det funker i det minste veldig bra!

 

Litt mer tid på meg nå så får vi vel installere Visual Studio etc også, så får vi håpe det funker.

 

/Espen

Lenke til kommentar
Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt :fun:

 

Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 :p

 

7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller :)

 

You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100*

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar
Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt :fun:

 

Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 :p

 

7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller :)

 

You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100*

 

Mounta iso av 7100 med Daemontools nyeste versjon. Deretter spratt setup opp. trykket på upgrade. Så lett er det :D

 

LÆTT

 

Nortug

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Der var RC inne ja, ser ut til å fungere som forventet, tok clean install og det gikk så det suste. Foreløpig har jeg ikke testet stort annet enn antivirus, spotify, live messenger og opera, men det funker i det minste veldig bra!

 

Litt mer tid på meg nå så får vi vel installere Visual Studio etc også, så får vi håpe det funker.

 

/Espen

 

merker du/dere noe forskjell på på rc1 og beta? hva nytt merket dere først? noe forskjell på ytelsen?

Lenke til kommentar
Skal si det gikk fort å oppgradere fra 7077 til 7100 med 800MB/s skrivehastighet på ssd arrayet mitt :fun:

 

Nå er det bare å finne ut av om det er noe som er forandret på med 7100 :p

 

7100 ble lasta ned med 2,1 MB/s, så venta ikkje så lenge med det heller :)

 

You care to give quick guide =)? *tenker på fra 7077 til 7100*

 

Mounta iso av 7100 med Daemontools nyeste versjon. Deretter spratt setup opp. trykket på upgrade. Så lett er det :D

 

LÆTT

 

Nortug

 

Thank you!

Lenke til kommentar
Faen, kjenner jeg blir gal her.

Hvordan får jeg harddiskene til å stå på hele tiden?

Nå er det slik at om jeg ikke bruker en av dem på en liten stund, og klikker meg inn på den så høres det ut som en flymotor hver gang de startes..

 

Start, skriv power options og velg high performance?

Du kan også endre på veldig mye der.

Lenke til kommentar
Faen, kjenner jeg blir gal her.

Hvordan får jeg harddiskene til å stå på hele tiden?

Nå er det slik at om jeg ikke bruker en av dem på en liten stund, og klikker meg inn på den så høres det ut som en flymotor hver gang de startes..

 

Start, skriv power options og velg high performance?

Du kan også endre på veldig mye der.

Om man velger HIgh Perfomance så blir det flymotor, heller bruk Balance. Så skrur du av WMP Network Sharing i services.

Lenke til kommentar

"You can’t upgrade this prerelease version of Windows 7. Go online to see how to install Windows 7 and keep your files and settings." jaha :omg:

 

"# Browse to the sources directory.

# Open the file cversion.ini in a text editor like Notepad.

# Modify the MinClient build number to a value lower than the down-level build. For example, change 7100 to 7000 (pictured below).

# Save the file in place with the same name.

# Run setup like you would normally from this modified copy of the image and the version check will be bypassed."

 

Får prøve dette.

Endret av hans2k
Lenke til kommentar

Usenet var uaktuelt siden jeg måtte inn med visa nummer med en gang.

 

Litt rart at dere ikke merker "noe" forskjell fra beta build 7000 til RC1. ville tro at RC1 var nærmere det ferdige produktet enn beta. Har selv 7068 og ikke hatt noen problemer men kommer til å oppgradere til RC1 uansett :) desto nyere desto bedre :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...