Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke lastet ned filer i Limewire, kjører W7, siste build.. alt installeres korrekt men når jeg skal trykke på en fil for og laste ned så skjer det ikke en drit.. uansett hva jeg gjør.. som om en trykker mitt på desktopen bare

 

noen som har hatt samme problem og greid å fikse det ?

Lenke til kommentar
Får ikke lastet ned filer i Limewire, kjører W7, siste build.. alt installeres korrekt men når jeg skal trykke på en fil for og laste ned så skjer det ikke en drit.. uansett hva jeg gjør.. som om en trykker mitt på desktopen bare

 

noen som har hatt samme problem og greid å fikse det ?

 

Ikke for å virke prippen eller usaklig, men bruk Torrent istedenfor LimeWire! Problem løst! :)

Lenke til kommentar
Får ikke lastet ned filer i Limewire, kjører W7, siste build.. alt installeres korrekt men når jeg skal trykke på en fil for og laste ned så skjer det ikke en drit.. uansett hva jeg gjør.. som om en trykker mitt på desktopen bare

 

noen som har hatt samme problem og greid å fikse det ?

 

Ikke for å virke prippen eller usaklig, men bruk Torrent istedenfor LimeWire! Problem løst! :)

 

skjønner hva du mener :) bruker torrent, men gidder ikke stikke inn på pbay eller noen andre sider for og laste ned 1 sang jeg vil ha, hver gang jeg vil ha en sang!

 

10 ganger lettere og laste ned enkelt sanger osv. via nedlastingsprogram :) filmer, spill osv. derimot går via torrent ^^

 

see my point ? :) uansett, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Skjønner poenget med LimeWire ja, dama sverger til det blant annet.. (har nok mye med at hun ikke forstår seg på torrent i det hele tatt!)

Saken er jo at LimeWire, BearShare (min favoritt, hvert fall var), Kaaza osv.. gjør maskinen din ufattelig sårbar for angrep, man ber jo nesten om problemer :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ikke alle får tilgang, tror neste public utgave blir rc1 men har ikke fått testet den ennå, da jeg er på besøk hos foreldrene men for dere som har mulighet så last ned her:

<a href="http://www.downarchive.com/2009/02/01/wind...025-leaked.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.downarchive.com/2009/02/01/wind...025-leaked.html</a>

Laster ned nå, men har ikke account noen av plassene så det tar sin tid :thumbdown:

 

Noen som kan laste ned, extracte og laste opp torrent?

 

ser ut som det bare er beta 1 build 7000

 

Litt dumt spørsmål: Hva skjer dagen betaen går ut på dato (2. august)? Får man ikke på pcen eller vil den skru seg av etter en viss tid osv? Og er det mulig å endre datoen på pcen slik at den aldri vil gå ut :p ?

 

aner ikke, men tror ikke den blir deactivert, da det ikke står noen dato under "about Windows"

regner med at jeg kan kjøre Beta 1 til Retail verjonen kommer i butikken

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har Windows 7 på en PC jeg bygde for noen år siden, den får bluescreen litt her og der.

bare surfing på firfox, så kan den plutselig på BS,

eller installere MSN.

 

regner med at dette er noe hardware/driver feil, men kan man finne ut av hva som skaper konflikten?

Lenke til kommentar
Litt dumt spørsmål: Hva skjer dagen betaen går ut på dato (2. august)? Får man ikke på pcen eller vil den skru seg av etter en viss tid osv? Og er det mulig å endre datoen på pcen slik at den aldri vil gå ut :p ?

 

aner ikke, men tror ikke den blir deactivert, da det ikke står noen dato under "about Windows"

regner med at jeg kan kjøre Beta 1 til Retail verjonen kommer i butikken

 

post-116336-1233601646_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Forbruket på min Win7 partisjon/installasjon er p.t 21GB.

Da er ymse programmer installert som:

Antivirus Avira Premium Suite

Firewall (Avira)

Nero 7 Ultra

Nokia PC-Suite

Office 2007 (full inst , lokal)

PerfectDisk 10

 

pagefile er på 5GB

hiberfil slått av

system restore og shadow copies er enablet.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

I dag har pc'en restarta 2 ganger helt tilfedlig. Først en gang når den bare sto på og downloadet...og nå ca 30 min seinere midt under en film. Har kjørt det en 3 ukers tid uten noe problem, så litt merkelig. Noen som har opplevd det samme ? Eneste jeg har forandret på den siste uka er at jeg har installert filezilla server, men den har ikke kjørt når pc'en har slått seg av. Den slår seg av og så starter opp igjen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...