Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reknar med at eg kan køyra både XP og Win7? Har ingen tilgjengelege tomme DVD-plater. Går det an å køyra ein installasjon frå XP ved å bruka Daemon Tools?

Du kan kjøre det rett fra xp fra hardisken din, på advance kan du da velge og instalere over xp eller utenom xp. eg pakket alt ut i ei mappe og startet instalasjonen fra den og det jekk fint.

Lenke til kommentar
Har et snodig problem med Windows 7.

Alle ikoner på skrivebordet er borte, hvis jeg går via C:\Users\%Username%\Desktop finner jeg alle ikonene i mappen.

 

Kan kjøre systemrestore, som gjennoppretter ikonene. Finner lite via google på problemet, noe andre med samme feil?

 

høyreklikk på bakgrunsbildet ditt , velg view -> show desktop items.

Lenke til kommentar
Har et snodig problem med Windows 7.

Alle ikoner på skrivebordet er borte, hvis jeg går via C:\Users\%Username%\Desktop finner jeg alle ikonene i mappen.

 

Kan kjøre systemrestore, som gjennoppretter ikonene. Finner lite via google på problemet, noe andre med samme feil?

 

høyreklikk på bakgrunsbildet ditt , velg view -> show desktop items.

 

 

Nope, dette påvirker ikke resultatet i det hele tatt dessverre. Hittil har jeg kun funnet en windowsupdate jeg kan fjerne via system restore.

Lenke til kommentar

Har prøvd mange ulike mounteprogram som poweriso og slikt. Har et problem doh. Alt blir innstallert fint, men når eg mounter feks ein iso ( spel ),og den innstallasjonsveiledaren instialiserer, krasjer det, og får valget om å avslutte applikasjon. Noen som har noken forslag på kordan eg kan løyse det?

Lenke til kommentar

Har endelig fått fingeren ut av et vist sted og instalrt windows 7, men første problemet mitt er at jeg ikke får isntalert de j*** driveren til nettverket. Har et asus P5k premium, har seff prøvd med windows vista driveren men det funker ikke. Noen som har P5k Premium som har fått til å instalert LAn drivere her?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...