Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah fy faen, aiai dette her svei. Jeg liker å bli engasjert i serier, å føle med karakterene. Men akkurat nå ble det litt mye, og jeg vet ikke om jeg orker mer sons of anarchy. Forferdelig forugsigbart at de tar livet av den eneste karakteren som har pitte litt redeeming qualities. Alt har blitt tatt ifra han, og nå til slutt livet hans. Det blir bare helt feil. Han har mistet så mye pga klubben, og han skal lizzzm "ofre" seg for klubben? Yeah right. Ja vi forstår at han på mange måter hadde gitt opp livet men jeg tror dette var feil vei å gå Men at de får en slik reaksjon fra meg, er jo sikker det de var ute etter så kudos. Alle andre karakterer har blitt søppel, jax som virket som en fornuftig fyr i starten, har jo bare blitt en kald hardbarka scum of the earth fyr som alle andre. Meh jeg får vel se videre å håpe de blir knerta alle som en, det er den eneste moralsk riktige avslutningen for øyeblikket.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

*hakkeslepp* Rest in peace Opie! Regner med at de kommer til å ta livet av Pope etterhvert også ettersom det må ligge en del hat i luften nå etter at Opie ble slått til døde. I første omgang blir det vel bare at Jackson tar livet til fengsels sersjanten og at de begynner å kjøre kokain for Calindo cartellet som alltid og våpen. Meget bra episode, ting skjer fort i denne sesongen. Bare tre episoder inn så tar de livet av en hovedperson. Massivt!

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har blitt så følelsesmessig involvert i en serie/episode. Merket at det klumpet litt i halsen da Opie sa "I got this" mens Jackson, Chibs og Tig sto bak vinduet....

 

Eieieiei, nå må jeg se på søte valper og kosevideoer på YouTube før jeg begynner å grine.

 

Jepp, people are awesome, cute cats, hva som helst. Ble helt satt ut, Opie! Min favoritt karakter..

 

Gleder meg virkelig til de skal kverke han fengsels betjenten.

Endret av indomitable
Lenke til kommentar

FYFAAAAAAA************************ hvordan kunne dem! OPIE :(

 

Så utrolig lite gøy, kjente det var rett før jeg gikk inn i tv-en.. først den makabre brenninga av Tig sin datter, og nå Opie, med jernstang! Må si jeg gleder meg VILT til en viss fengselsbetjent får besøk! Og ikke minst en stykk død Pope.. trist!

Alt i alt står dette på Clay! Hans feil alt sammen, så dritt at han lever den apekatten!

Endret av iNzzain
Lenke til kommentar

Joda Clay har skyld i mye, men Tigs gjorde det han gjorde, ingen tvang han til å gjøre dette. Ser at mange velger å skylde på Clay og på en måte gjøre Tigs skyldfri, helt absurd tankegang spør du meg. De er scum hele gjengen, la oss være såpass ærlige. De blir vanskelig å heie på the sons nå etterhvert. De har stort sett kun gått en vei med hele gjengen.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opie ja. Likte Ryan Hurst, men tenkte han ikke kom til å få en happy ending spesielt etter Bobby ble VP. Føler de må bringe inn en kul ny fyr i hovedensemblet til serien neste sesong. Skulle ønsket dette var Kozik på grunn av Kenny Johnson er en ganske grei skuespiller, og ikke bare "tøff i trynet". Dessverre så ble jo Kozik sprengt opp i sesong 4..

Lenke til kommentar

Nei, han ville ikke ut, men å hvis produsentene følte tiden hans var ute så var den det. Ikke noe vanskeligere. Alt er ikke drama i kulissene når en karakter blir drept av. Dette er en slik serie som ikke alle karakterene vil få en happy ending, det var noe jeg likte med The Shield også. Som Kurt Sutter var produsent på.

 

Bekrefter at det ikke var noe drama:

http://tvline.com/2012/09/26/sons-of-anarchy-opie-death-season-5/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har vært et såpass følelsesladet vrak etter en serie eller film. Helt forferdelig å se Opie bli slått ned og drept på den måten foran Jax, Tig og Chibs. Beste episode denne sesongen helt klart. Både skriving, drama og skuespill. Likte Opie godt, men jeg føler at han ikke har vært skikkelig involvert på lenge. Og nærmest stått på utsiden, sånn som Piney ofte gjorde. Ble naturlig at han måtte gå. Forferdelig trist var det riktignok. Må trekke frem Maggie Siff i dagens episode også (nok en gang!). Kanonjobb hun gjør. Alle kvinner som ser serien burde være stolte av å se to såpass sterke kvinnelige karakterer i maincast'et. At Siff ikke fikk en Emmy nominasjon var intet mindre en kvalmt.

Lenke til kommentar

Words from our master.

 

Kurt Sutter @sutterink

27. september 2012: not sure if folks know this yet, but johnny lewis (halfsack) died last night. the sad irony of it happening two days after opie's death is not lost on me. it was a tragic end for an extremely talented guy, who unfortunately had lost his way. i wish i could say that i was shocked by the events last night, but i was not. i am deeply sorry that an innocent life had to be thrown into his destructive path. yes, it's day or mourning, but it's also a day of awareness and gratitude. sadly, some of us carry the message by dying.

Lenke til kommentar

Nooooooooo Opie :cry: Det er ikke mange serier som får fram tårene i øyekroken, denne episoden var brutal!

 

Det var en skikkelig høydare å se Tara, den damen har virkelig bein i nesa. Men nei, brutalt.. Rett og slett :(

 

Hva er det som kommer til å skje framover egentlig? Jax tar fengselsvakten, den er nok ganske sikker. Pope blir vel neppe lett å ta....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...