Gå til innhold

Sons of Anarchy - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jesus Christ. Hva diskuterer dere egentlig? Klær og hår?

 

 

Neida, er med jeg og. :p Synes skjegget er fett jeg. Selv synes jeg Jax så råest ut i S3. Langt hår og langt, pointy skjegg.

 

De skifter innimellom. Kan godt hende de har mange like bukser. :p Jeg skal i hvert fall kjøpe de Juice bruker.

Lenke til kommentar

"Nero" er awsome. Jimmy Smits med skjegg og som gangster/pimp/entreprenør er uvanlig for hva jeg har sett han i roller som tidligere. Min favorittkarakter av nye denne sesongen, med Pope på 2.

 

Episode hvor mye av handlingen pågår i fengsel neste uke. Så den årlige roadtrip-episoden (episode 4 hvert år) uken etter der.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tenkte at de hadde blitt oppfordret av Clay til å gjøre det for at han skulle få forsikringspenger, som han jo nevnte umiddelbart når han kom til huset. At det ikke egentlig hadde noe med de andre innbruddene å gjøre, sånn bortsett fra at det gav dem noen andre å skylde på. Hvis ikke kunne de vel like så godt ha gjort innbrudd hos folk som ikke hadde noe med klubben å gjøre.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Var litt skeptisk til Nero i første episode, men så langt ser han ut som en Samcro kan ha godt av.

 

Når det gjelder nomads så tror jeg de jobber for Clay, Og at det er del av en plan for at han kan komme tilbake som leder av klubben, Var vel Gemmas og Clays ekteskapspapirer? Kanskje bruke det som utpressing

 

 

Endret av Belfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...