Dotten Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Dottn. Ikke noe dotten, dottæn ol som så mange østlendinger sier (ja, blir kalt dotten(og av og til dottis) til vanlig.) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Mitt nick er tysk, altså "Kaiser" med _tysk_ uttale. På wow: Dagobah(som i Star Wars): Dejjgoba og Kashyyk: Kasjyyk(skrives Kashyyyk egentlig) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 nicket som jeg bruker på spill, er Randkrav.. Det uttaler jeg på NORSK! ikke engelelsk.. Irriterer meg at noen sier "rændkraw", men det er egentlig raandkraav Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Ganske enkelt, Hegemor Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 ketchez. ket rett ut, og chez som i "chess" eller noe. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Stian, ikke Stifiren. Regner ikke med at noen trodde det da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Shikaru Shi-ka-ru enklere blir det ikke. Mange som sier "shikru eller prøver å si det så fort som mulig fordi de ikke veit bedre. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 [Ækstriimåoverklåkker] Hater det navnet intenst. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Pandemonium Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Rett fram her også Nev-na-ri-on, med lang a altså ikke NEVnarion eller Nevnarioon, men Nevnaarion Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 En fyr fra RH.no hadde samme nick som deg. Han var kul. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 mitt nick har opprinnelig uttale [smebø], men jeg merker at jeg selv og flere andre heller over mot [smeboe], samtidig som enkelte mer radikale stemmer har gått over til den forkortede [smebo]. Dersom jeg skal uttale nicket på engelsk, vil jeg bruke denne formen, "smebo" [sme'båo]... En ting er sikkert, og det er at uttalereglene er veldig svevende i mitt nick fordi det er et helt nytt ord som ingen andre bruker eller har brukt før meg, og jeg bruker det vanligvis ikke i talespråk. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Dottn. Ikke noe dotten, dottæn ol som så mange østlendinger sier (ja, blir kalt dotten(og av og til dottis) til vanlig.) 5518679[/snapback] Ikke "Dåttn" altså? Mitt uttales vel "kørs" med en litt lang ø eller noe sånt. Bruker ikke det nicket lengre utenom her, kan ikke bytte heller mtp avataren min Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Ganske enkelt: Tuborg. Ikke tutredveerrseks. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Hvordan uttaler du ditt nick? Etter å ha hatt mange som har spurt om akkurat dette så svarer jeg dere nå: Eh-the-lion Altså...En "Eh"+"The" med litt lengde på e'en + "lion" (en blanding av fransk? ikke missfårstå...ikke den franske byen-navnet altså, men ikke Lion som i løve på engelsk. En mellomting.) 794222[/snapback] Hæ? Uttales ikke det bi-ril? Eller har jeg gått glipp av noe essensielt her? Eller er jeg bare trøtt, og derfor ikke henger helt med? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Kanskje han har skiftet nick? Tråden er jo nesten 3 år gammel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Bøndi. Sånn uttales det. Akkurat som Ted Bundy. Og Al Bundy. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Vegardunderstrek Vegard Dunderstrek, bare at man sier det som ett ord Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 Reddlainunderstrek. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2006 e - h - s - 5. ehs er initialene mine, og 5 er noe jeg slenger på siden de fleste internettsider ol. krever 4 tegn. Å si det rett ut ville bare høres retarded ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå