Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.

unwill

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Er ikke vår spotify det er noe rart med, det er din, nordemoniac.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten.

Skrevet

Har nettopp lastet ned Wimp og prøvde å sammenlikne hvem som hadde best lyd av Wimp og Spotify. Virket som at Wimp hadde noe bedre. Det kan ha vært fordi jeg hadde forskjellig lydstyrke, men jeg er ikke sikker.

Noen som vet om det er noe særlig forskjell?

Skrevet
fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten.

Betal for den eller slutt å klag. Det er en grunn til at de har satt opp reklamebruken.

Skrevet
Eller bare skaff dere tilgang til Wimp :cool:

Jo da, du kan bruke wimp i 3 mnd før du må betale for det også. Ikke at jeg skal si at den ene er bedre enn det andre. Tjenester som wimp og spotify deler ut koster meget.

Vi vil derfor gi noen heldige brukere gratis tilgang til tjenesten ut september.

-wimp.aspiro.com

Sånn btw: Noen måte jeg kan få tilgang til wimp? Vil jo gjerne prøve det :)

Skrevet
Ja. Det er ikkje all musikk som er tilgjengelig i alle land.

Da trenger eg spotify-invite, Spotify utan motorpsycho og dengue fever gidder eg ikkje. Treng norsk spotify, takk :)

Skrevet (endret)

Noen som har en spotify-invite til meg? :) Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger.

EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk):

Klikk meg

Endret av mathos
Skrevet
Noen som har en spotify-invite til meg? :) Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger.

EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk):

Klikk meg

Hva mener du med "oppdatere musikkmappene"?

Den har jo samme spillelister på alle maskinene?

Skrevet (endret)

VyRmwCN2mEVXU28c

sPapcaN3R4DxSXdb --> tatt

xUWfJA3tMs6EdA7t

Li9tXF3VnJTM7UuK

4N8u687LH9FbRnm9

mW7Xy3bmpk98Tuan

y4epTYbTkFwD593c

Endret av whiteportion
Skrevet (endret)

Jeg takker ...

tok denne

4N8u687LH9FbRnm9

edit

en kompis av meg tok denne

xUWfJA3tMs6EdA7t

Endret av BooBass
Skrevet

Ga nesten opp? Det står tydelig forklart i Spotify-tråden hvordan en skaffer invite. Og det tar ikke noe lenger tid enn å taste inn kodene.

Skrevet

To tråder om akkurat det samme har blitt flettet sammen. Det blir mer oversiktlig om alle Spotify-invitasjoner holdes i én enkelt tråd. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
Så bra for deg.

Egentlig er det det samme for meg om du har Spotify eller ikke, men du kan ikke ha lett så veldig godt etter invite når det står forklart her hvordan du registrerer deg med proxy :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...