Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Så bra for deg.

 

Egentlig er det det samme for meg om du har Spotify eller ikke, men du kan ikke ha lett så veldig godt etter invite når det står forklart her hvordan du registrerer deg med proxy :)

 

 

Du har nok rett; jeg kan være veldig utålmodig når jeg får problemer med slikt. Husker ikke hvor mange forskjellige proxyservere jeg forsøkte å aktivere via (det var ikke få), og jeg gjorde sikkert noe seriøst feil m.t.p. denne tråden. Gikk tilbake til vanlige nettradioer og CDene jeg hadde rippet til HD, uansett. Det er slettes ikke utelukket at jeg vil benytte meg av et betalt medlemsskap etterhvert.

 

Akkurat nå hører jeg på Radiohead - Karma Police, via Spotify. Kos! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har neppe noe med det å gjøre, dust123456. Spillelistene skal følge med, så jeg foreslår at du prøver å laste ned og installere Spotify på nytt bare for å være på den sikre siden, og fungerer ikke det kan du spørre folkene bak Spotify på Twitter. Husk at Spotify er i en betaversjon enda, så feil kan oppstå.

Lenke til kommentar
Mener å huske at det finnes en generell Sportify-tråd ? Denne er på vei til å bli en suport-tråd for folk som ikke får Sportify til å virke...

 

Tror ikke det finnes noen annen tråd enn denne her om Spotify.

 

Men hvis det trengs kunne jeg kanskje ha laget en tråd om musikk-streamingstjenester som Spotify og Wimp med informasjon om hvordan en kan få prøve programmene, og også skrive en ofte stilte spørsmål.

 

Hvis det er noe vits å gjøre det da.

Lenke til kommentar
Kris: Har du tid og lyst til å lage en slik FAQ -tråd ? så kan vi be om å få denne stengt.

 

Da er den så og si ferdig. Men jeg venter med å poste den til en moderator har stengt denne eller evt. gjort meg om til trådstarter (hvis det er greit for opprinnelig TS, unwill, selvfølgelig).

 

Slik har det blitt hittil:

post-123926-1247067267_thumb.png

 

Jeg ser at det er to-tre skrivefeil der, men det skal jeg rette opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...