Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten.

Lenke til kommentar

Har nettopp lastet ned Wimp og prøvde å sammenlikne hvem som hadde best lyd av Wimp og Spotify. Virket som at Wimp hadde noe bedre. Det kan ha vært fordi jeg hadde forskjellig lydstyrke, men jeg er ikke sikker.

 

Noen som vet om det er noe særlig forskjell?

Lenke til kommentar
fikk ikke noe reklame før ca en uke siden.. og da fikk jeg avbrudd med opp til 5 "betal for spotify" meldinger etterhverandre over høytalerne. og hvergang jeg opner spotify vinduet nå, så kommer det en ad, på siden, eller på bunn. disse kjøp spotify for at jeg er plagsom over høytalerne fikk meg heller til å stoppe å bruke tjenesten.

Betal for den eller slutt å klag. Det er en grunn til at de har satt opp reklamebruken.

Lenke til kommentar
Eller bare skaff dere tilgang til Wimp :cool:

Jo da, du kan bruke wimp i 3 mnd før du må betale for det også. Ikke at jeg skal si at den ene er bedre enn det andre. Tjenester som wimp og spotify deler ut koster meget.

Vi vil derfor gi noen heldige brukere gratis tilgang til tjenesten ut september.

-wimp.aspiro.com

 

 

Sånn btw: Noen måte jeg kan få tilgang til wimp? Vil jo gjerne prøve det :)

Lenke til kommentar

Noen som har en spotify-invite til meg? :) Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger.

 

EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk):

Klikk meg

Endret av mathos
Lenke til kommentar
Noen som har en spotify-invite til meg? :) Bruker mange forskjellige PC-er, og det ville vært greit å slippe å oppdatere musikkmappene hver gang jeg får nye sanger.

 

EDIT: Lurte meg til en spotifykonto via proxy. Hvis noen andre vil ha (engelsk):

Klikk meg

 

Hva mener du med "oppdatere musikkmappene"?

 

Den har jo samme spillelister på alle maskinene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...