Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig/uheldig at jeg bor i Danmark og her er ikke spotify lovlig enda... Noen som vet hvordan jeg kan få brukt det med Dansk IP?

 

 

HERREGUD!!!

 

LES da for faen..

 

 

Alle maser om det samme...

 

1. Gå inn på denne jævla linken!

 

2. Skriv "spotify.com"

 

3. Registrer deg, og bruk en UK postadresse. Et raskt søk på google foreslår at en adresse skrives på måten "PO1 3AX"..

 

 

 

That's it... Samme faen hvor man er.

 

Skjønner ikke at folk ikke kan søke og lese litt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du ikke lett godt.

 

1. Gå hit.

 

2. Skriv "spotify.com"

 

3. Gå til "Get started"

 

3. Registrer deg, og bruk en UK postadresse. Bruk f.eks. "SW1A 0AA".

 

 

Som det står ca. 50 ganger i denne tråden.

 

Metoden som du beskriver her fungerer fint. Det eneste du må tenke på da er at etter at du har registrert deg så må du bytte postnr og land til norge. Ellers slutter klienten å fungere etter en stund siden du i profilen er oppført med UK som land, og du kan bare bruke klienten "utenlands" for en liten stund av gangen. Har også vært slik at du må bruke en proxy for å få registrere deg med UK konto, vet ikke hvordan det er nå?

 

Det finnes også andre nettsteder som deler ut spotify invites, men der er det som regel tomt for invites store deler av tiden.

 

Bruk enten invite fra min post over eller bruk metoden som er beskrevet av Kris hvis alle mine invites er bruk opp.

Lenke til kommentar
Jeg er så heldig/uheldig at jeg bor i Danmark og her er ikke spotify lovlig enda... Noen som vet hvordan jeg kan få brukt det med Dansk IP?

 

 

HERREGUD!!!

 

LES da for faen..

 

 

Alle maser om det samme...

 

1. Gå inn på denne jævla linken!

 

2. Skriv "spotify.com"

 

3. Registrer deg, og bruk en UK postadresse. Et raskt søk på google foreslår at en adresse skrives på måten "PO1 3AX"..

 

 

 

That's it... Samme faen hvor man er.

 

Skjønner ikke at folk ikke kan søke og lese litt...

 

Skjønner ikke hva som er problemet ditt, hva med å lese posten min en gang til og droppe den teite holdningen!

 

Jeg har spotify konto men får ikke brukt den pga. jeg bor i Danmark og her er det ikke lovlig...

Lenke til kommentar
Det er nok ikke det som er problemet. Det er ikke mulig å starte Spotify i Danmark hvis jeg ikke tar feil. Altså han trenger noe som gjør at Spotify tror han er i et annet land.

 

Neida, det er bare å endre opplysninger om deg selv etter du har registrert.

 

Fikk dette "problemet" her også. Det sto "you're not located in your stored address, maybe you have moved?" eller noe slikt. Så da endret jeg til korrekt addresse, og nå har jeg en ekte, ordentlig norsk konto. (eller 3)

Lenke til kommentar
Det er nok ikke det som er problemet. Det er ikke mulig å starte Spotify i Danmark hvis jeg ikke tar feil. Altså han trenger noe som gjør at Spotify tror han er i et annet land.

 

Neida, det er bare å endre opplysninger om deg selv etter du har registrert.

 

Fikk dette "problemet" her også. Det sto "you're not located in your stored address, maybe you have moved?" eller noe slikt. Så da endret jeg til korrekt addresse, og nå har jeg en ekte, ordentlig norsk konto. (eller 3)

Det hjelper ikke å forandre opplysningene om hvor jeg bor så lenge jeg har Dansk IP.

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke å forandre opplysningene om hvor jeg bor så lenge jeg har Dansk IP.

Er ikke det hele greia med proxy?

Du registrerer med engelsk ip, så endrer du tilbake til dansk, burde funk for deg også, funker jo for oss i Norge:

 

Natrich

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Det hjelper ikke å forandre opplysningene om hvor jeg bor så lenge jeg har Dansk IP.

Er ikke det hele greia med proxy?

Du registrerer med engelsk ip, så endrer du tilbake til dansk, burde funk for deg også, funker jo for oss i Norge:

 

Natrich

 

 

Greia er at Spotify ikke virker i Danmark, han HAR konto, men kan ikke bruke den med Dansk IP.

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke å forandre opplysningene om hvor jeg bor så lenge jeg har Dansk IP.

Er ikke det hele greia med proxy?

Du registrerer med engelsk ip, så endrer du tilbake til dansk, burde funk for deg også, funker jo for oss i Norge:

 

Natrich

 

 

Greia er at Spotify ikke virker i Danmark, han HAR konto, men kan ikke bruke den med Dansk IP.

 

Det du trenger da er en SOCKS proxy. Under Edit -> Preferences har du et valg som heter Proxy. Finn en SOCKS proxy og legg inn den infoen. Burde funke fint det.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...