Gå til innhold

Spotify Invites Ønsket. Med Spotify mener jeg nettklienten som man laster ned og kan streame musikk fra.


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Bare lurte litt. Bruke spotify daglig og har ingen problemer med reklamen som kommer innom engang i blant. Men nå var det fire på rad. Første var reklame om helge pass eller noe om konsert. Neste var den lange om nye funksjoner i spotify og etterpå kom det to korte jeg ikke husker, disse to kom rett etter hverandr eog var klin lik. Begynner reklamene å ta over for fult eller ble jeg bare litt uheldig med timingen?

Lenke til kommentar
Har opplevd fire på rad selv, hørte det i går. Fryktelig irriterende, jeg slo av og på programmet bare tilfelle det kom en femte. ^^

Husker når jeg brukte Spotify tidlig i betaen.. Da var det omtrent ikke reklame, tror faktisk ikke det var noe reklame helt til å begynne med. Så har det bare blitt mer og mer.. Men merker ikke noe til det selv, 990Kr året for å høre så mye musikk man vil er ikke dyrt.

Lenke til kommentar
Har opplevd fire på rad selv, hørte det i går. Fryktelig irriterende, jeg slo av og på programmet bare tilfelle det kom en femte. ^^

Husker når jeg brukte Spotify tidlig i betaen.. Da var det omtrent ikke reklame, tror faktisk ikke det var noe reklame helt til å begynne med. Så har det bare blitt mer og mer.. Men merker ikke noe til det selv, 990Kr året for å høre så mye musikk man vil er ikke dyrt.

Skal vente til spotify blir litt mer "varm i trøya" da regner jeg med at popcorn eller lignende kommer til å gjøre det tilgjengelig i sin software.. Hadde vært genialt med f.eks popcorn og spotify... Det hadde jeg LETT betalt 900.- for i året (eller PS3 for den sags skyld, spotify på PS3/XBOX..!! Mmmmm...)

Lenke til kommentar

Har lurt på noe, får man spotify-invites om man kjøper premium?

 

Isåfall kan man jo betale for én måned, og bruke en invite man får på seg selv til senere når måneden har utløpt. Jo flere invites man får, jo flere nye accounts kan man lage med disse, ergo kan man jo spleise på den ene måneden.

 

Ole og Kari vil ha spotify. Ole får 50,- av Kari og betaler 99,- for én måned premium, han får to invites siden han er premium. èn til hver og vips så har de begge spotify resten av livet for 50 kr hver. Burde jo gå.

Lenke til kommentar
Har lurt på noe, får man spotify-invites om man kjøper premium?

 

Isåfall kan man jo betale for én måned, og bruke en invite man får på seg selv til senere når måneden har utløpt. Jo flere invites man får, jo flere nye accounts kan man lage med disse, ergo kan man jo spleise på den ene måneden.

 

Ole og Kari vil ha spotify. Ole får 50,- av Kari og betaler 99,- for én måned premium, han får to invites siden han er premium. èn til hver og vips så har de begge spotify resten av livet for 50 kr hver. Burde jo gå.

Du får 30 invites når du kjøper premium konto + nye hver mnd.. men invites du får er til "gratis" utgaven med reklame, gratis utgaven utløper ikke. Du må betale for premium hver mnd\år uansett hvor mange kontoer du oppretter.

Endret av NoWiSee
Lenke til kommentar

Ja, man får invitasjoner som Premium-bruker, Sitronsaft. Det er selvfølgelig en god tanke, men faktum er at det er ganske lenge siden det var vanskelig å få invitasjoner. Jeg husker da jeg la ut invitasjoner i starten av januar i år; alle forsvant i løpet av et øyeblikk. Siden den gang har jeg, og x antall andre, delt ut tusenvis av invitasjoner. I tillegg har veldig, veldig mange registrert seg gjennom proxy. Nå er markedet ganske så mettet, selv om noen få fortsatt leter. Om disse ikke greier å skaffe seg konto på enten den ene eller den andre måten, stiller jeg ærlig talt spørsmåltegn til om de kommer til å klare å bruke tjenesten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Har opplevd fire på rad selv, hørte det i går. Fryktelig irriterende, jeg slo av og på programmet bare tilfelle det kom en femte. ^^

 

jeg har ivertfall gått tilbake til winamp. jeg betaler bare ikke for en tjeneste der jeg ikke kan bruke musikken hvor jeg vill =)

 

Ehm.. Nei hvis du hører reklame så har du jo ikke betalt for tjenesten.

 

edit:

Har forøvrig 10 stk invites å dele ut! pm!

 

edit2: Ah jeg forstår! =)

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Det er reklame mellom noen av sangene + reklame på kantene inne på programmet.

 

Jo men hallo, litt ads rundt skader jo ingen. Det er jo kanskje én ad hver dag! Og det er jo bare reklame for en CD eller noe, ingen blinkende masende synlig greie, bare et lite bilde nederst.

 

Og mellom musikken? Har jeg ALDRI hørt. Har på spotify flere timer hver eneste dag. Aldri hørt en eneste reklame.

 

 

Skjønner virkelig ikke hva som er galt med deres spotify :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...