Gå til innhold

Dårligste skrekkfilm


RottePostei

Anbefalte innlegg

Følger opp tråden om fæle filmer med en om dårlige filmer.

 

For min del vil jeg nominere "Seed People" og "Dog Soldiers". Makan til møl. Fatter ikke hvordan noen kunne finne på å bruke penger på noe så uorginalt som Dog Soldiers. Varulv filmer er det jo laget 1000 av for lenge siden. Seed People var bare teit...og litt morsom.

"The haunting" suger også ganske kraftig. Liam Neeson og Zeta Jones burde skamme seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13ghost tror jeg den het,

gutta skulle ha skrekkfilmaften med den filmen, covre så jo sinnsvakt bra ut! Men ellers var det bare en pen kvinnelig skuespiller og et ønsk om en nakenscene som aldri kom som gjorde at den filmen fikk kjøre seg ferdig.

 

Haha. Den har jeg også sett. Ubrukelig. Det var hu Shannon Elizabeth fra American Pie som spilte hu jenta forresten.

Lenke til kommentar

HAHA! Har ikke sett 13ghosts selv, men en kamerat av meg på 22 fortalte meg at den var bra og sykt scary, og dette er ikke en fyr som blir redd av ingenting. Han mente han hadde hatt mareritter etter den filmen.

 

Nå tror jeg den må sees i alle fall.

 

EDIT: Forresten er det mange av Stephen King grøsserene som suger veeeldig hardt. Pet Semetary og sånt. Spesielt oppfølgerene! Huff!

Lenke til kommentar
HAHA! Har ikke sett 13ghosts selv, men en kamerat av meg på 22 fortalte meg at den var bra og sykt scary, og dette er ikke en fyr som blir redd av ingenting. Han mente han hadde hatt mareritter etter den filmen.

 

Nå tror jeg den må sees i alle fall.

 

EDIT: Forresten er det mange av Stephen King grøsserene som suger veeeldig hardt. Pet Semetary og sånt. Spesielt oppfølgerene! Huff!

 

Ok, man mobber ikke gamle Stephen King klassikere! Pet semetary, The Stand, The shining, Carrie++ udødelige kongefilmer! Er enig i at oppfølgerne so regel er møk dog :D

Lenke til kommentar
HAHA! Har ikke sett 13ghosts selv, men en kamerat av meg på 22 fortalte meg at den var bra og sykt scary, og dette er ikke en fyr som blir redd av ingenting. Han mente han hadde hatt mareritter etter den filmen.

 

Nå tror jeg den må sees i alle fall.

 

EDIT: Forresten er det mange av Stephen King grøsserene som suger veeeldig hardt. Pet Semetary og sånt. Spesielt oppfølgerene! Huff!

 

 

Jeg syntes 13ghosts var BRA jeg! Var endel plasser jeg skvatt til og!

 

Jeg anbefaler den til dere som ikke har sett den, og bare har HØRT den er dårlig :yes:

Lenke til kommentar
Jeg syntes 13ghosts var BRA jeg! Var endel plasser jeg skvatt til og!
Ja den filmen var ikke verst men eg skvetter ikke av såne filmer siden eg da forventer at ting skal poppe frem og slikt men den var bra.

 

Har du sett The Ring??  

Den var ikke mye crappy, synes jeg ihvertfall.

The ring er lastet ned men ikke sett den enda.
Lenke til kommentar

"Demon Island". Dette skal liksom være en skrekkfilm. Man ler seg jo ihjel hver gang man ser "monsteret", som skal være en sånn levende (vet ikke hva det heter, sånn greie man skal slå hull på så faller det snop ut av den). Den er rett og slett latterlig og burde vært komedie istedenfor skrekkfilm.

Lenke til kommentar
"Demon Island". Dette skal liksom være en skrekkfilm. Man ler seg jo ihjel hver gang man ser "monsteret", som skal være en sånn levende (vet ikke hva det heter, sånn greie man skal slå hull på så faller det snop ut av den). Den er rett og slett latterlig og burde vært komedie istedenfor skrekkfilm.

 

Orket ikke å se den ferdig en gang. Sluttet der "demonen" rev balla ut av en fyr.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...