Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 kampers karantene på Suarez. Utifra alt han har gjort på banen de siste 2 mnd, så gjør det meg ingenting. Uansett, det er jo en veldig streng straff, men nå har ikke media fått tak i alle bevisene som FA har, og jeg regner med at de har alt under kontroll (noe veldig mange ikke tror).

 

Mange tror jo at United er favoritten til FA osv, og at United hadde noe med denne saken å gjøre, slik at Suarez fikk lang straff. Nå skal det jo sies at Ferdinand fikk 8 mnd karantene for å ikke møte opp på en dopingtest, for så å teste negativt på neste test, mens Toure som testet positivt fikk 5 mnd.

 

Tror FA er ganske objektive, heldigvis. En vil jo alltid tro at FA har en agenda mot klubben sin, når de får en straff på seg.

 

Håper Suarez går til seg selv nå, og bestemmer seg for å slutte med alt tøvet ut på banen. Han overspiller jo så dårlig òg, at jeg tviler på at Hollywood vil ha han med det første.

Lenke til kommentar

Øhm, FA gikk jo til FIFA for å anke den internasjonale suspensjonen til Rooney, så jeg skjønner ikke helt hvor du vil med den (for jeg mener å oppfatte at du var sarkastisk?).

 

Men spennende å se hva som skjer med John Terry-saken nå, nå har FA satt en standard i rasisme-saker - og Terry vs Ferdinand var det faktisk vitner til, i motsetning til Suarez/Evra.

Lenke til kommentar

Hva tenker dere om keeperens spark mot en tilskuer i Ajax - Alkmaar?

 

Greit nok at han overdriver litt når han gir tilskueren to spark mens han ligger nede, men herregud, det er jo han som blir angrepet og som blir nødt til å drive selvforsvar. Det siste han forventer på en fotballbane er å plutselig bli angrepet, så antakelig så pumper blodet noe enormt når han oppfatter hva som skjer. Det er jo en vanskelig situasjon i og med at profesjonelle fotballspillere skal være forbilder og dette ikke er bilder man vil se, men samtidig så er det litt dumt at tilskuerne blir så mye mer beskyttet og spillerne bare skal ta imot alt. En tilskuer tar seg på banen kun for å angripe han, da er det lov å både bli forbanna og forsvare seg selv mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...