Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tipper det koster så mye for Sky å produsere de 3 kampene samtidig at de ikke har råd til å sette opp HD-sending.

Elnosånt..

Sky viser da ingen 16.00 kamper på lørdager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gladnyhet for oss RiksTV kunder. Et steg i riktig retning.

CANAL+ Hits Sport Weekend viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. Kanalen endrer karakter i helgene og blir en kombinert sports- og filmkanal med direktesendte fotballkamper fra Premier League fulgt av storfilmer senere på kvelden.

Kommer (er i gang allerede) i tillegg til Sport 1 og First. :)

Skrevet

CANAL+ Hits Sport Weekend viser storfilmer hele døgnet, både nye og klassiske kinosuksesser. Kanalen endrer karakter i helgene og blir en kombinert sports- og filmkanal med direktesendte fotballkamper fra Premier League fulgt av storfilmer senere på kvelden.

Jepp, dette er en utrolig god endring for alle med rikstv. Og like greit, 9 av 10 som har canal+ har det for å se fotball!

Skrevet

Var så evig glad da jeg fikk den mld der forleden. Kunne faktisk zappe mellom to kamper kl 16:00 i dag - og City - Chelsea gikk jo på Sport 2 i dag fra 18:30.

Skrevet

Hvorfor er det synd?

I andre ligaer så heier jeg alltid på "underdog" i slike kamper...Har vært en veldig underholdende kamp,dog..Ellers utrolig rart å se dommeren være Ajax supporter i første omgang og Utrecht i andre.

Skrevet
Hvorfor er det synd?

I andre ligaer så heier jeg alltid på "underdog" i slike kamper...Har vært en veldig underholdende kamp,dog..Ellers utrolig rart å se dommeren være Ajax supporter i første omgang og Utrecht i andre.

Jeg synes det er synd på bakgrunn av at jeg har sansen for Ajax. Morsom kamp uansett, men noen merkelige sjangser som burde resultert i flere mål - begge veier.

Skrevet

Håper alltid på Ajax i Nederland, fantastisk klubb, fantastisk spillestil, fantastiske til å utvikle spillere. De prøver alltid å spille underholdende fotball.

Skrevet (endret)
Håper alltid på Ajax i Nederland, fantastisk klubb, fantastisk spillestil, fantastiske til å utvikle spillere. De prøver alltid å spille underholdende fotball.

Her er vi veldig enig :)

Synd Suarez ikke spilte optimalt i dag. Aisatti har også langt å gå i forhold til sesongen i fjor. Pantelic var latterlig i dag som vanlig, men det var et herlig innhopp av Suljemani til en forandring.

Endret av HeHauken
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Show less skin. Ble for mye for damene\homsene.

Skrevet

Damene som sitter på tribuna blir så ville?

Går vel litt på overdreven feiring og så vidare, i tillegg så var det vel ei stund eindel spelarar som brukte svært lang tid på å få på seg drakta igjen, på grunn av innerdrakter som vart vrengt og sånne ting. Ikkje heilt sikker på den offisielle begrunnelsen .

Skrevet
Easy mål av Zamora..Sjeldent du ser 2 så pinglete midtstoppere som Sunderland har idag.

Turner har vært rimelig solid i år, men tvilsomt forsvarsspill på dette målet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...