Gå til innhold

Trailer: Alan Wake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste oppgående gamere fikk vell et solid hakeslipp første gang vi så videoen fra Alan Wake. I ettertid har det vert stille, føler egentlig tiden iverfall har rent fra dem på den fantstiske grafikken. Det er forsatt utrolig fint, men ikke så til de grader det en gang var.

Vell, spillet kan uansett bli veldig bra.

Lenke til kommentar
De fleste oppgående gamere fikk vell et solid hakeslipp første gang vi så videoen fra Alan Wake. I ettertid har det vert stille, føler egentlig tiden iverfall har rent fra dem på den fantstiske grafikken. Det er forsatt utrolig fint, men ikke så til de grader det en gang var.

Vell, spillet kan uansett bli veldig bra.

 

Enig der, syns ikke grafikken ser så vanvittig ut nå som den gjorde på de første visningene av spillet "some years ago".

Sikkert prikete, men de kunne også pusset litt på animasjonene

Lenke til kommentar

Enig angående grafikken. I 2005 var det fantastisk, mens man forventer såpass i 2008.

 

Uansett, dette er fortsatt det spillet jeg ser mest fram til. Jeg håper og tror Max Payne-folka vet hva de driver med.

 

Tror forresten dette kan bli en direkte konkurrent mot Heavy Rain på PS3. Begge har litt den samme stilen og grafikken og begge kommer (forhåpentligvis) ut neste år.

Lenke til kommentar

Words cannot describe how I feel righ now...

Seriøst, jeg kan ikke vente til dette spillet kommer ut! Skumle og litt mystiske spill som har en dyp og spennende historie er favorittspillene mine. Det forklarer hvorfor Penumbra-serien er yndlingsspillet mitt! Jeg hare ventet så jævla lenge på noe nytt fra Remedy om Alan Wake, at dette traileren tilsvarte 4 orgasmer.

 

Dette kan bli det beste spillet ever...

Lenke til kommentar

jeg har gledet meg til alan wake siden det ble annonsert.har ekstremt store forhåpninger til spillet.Spillet kommmer nok ikke ut før neste høst,så det er lenge og vente.men siden de tidligere spillene til remedy er blant de beste spillene jeg har spillt noen gang,har jeg store forhåpninger til spillet.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk klager på grafikken. Selv om den ikke er like sjokkerende som første gangen de viste fram spillet så er den fortsatt veldig, veldig pen.

 

Les hva som står da. Folk klager ikke. Det er helt udiskutabelt at spillet ble kjent for først og fremst grafikk. Da er det ikke så rart mange forbinner spillet med nettopp det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...