Gå til innhold

Trailer: Alan Wake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nok et spill som gir godfølelsen, og jeg skal gladelig bruke penger på å kjøpe det. Er ikke mange spill jeg har kjøpt i det siste utenom til PS3 da jeg synes det er for mye vissvass uten historie og godfølelse.

 

Brothers in Arms: Hells Highway var et spill jeg også gladelig kastet penger på i PC versjon nå som siste kjøp.

 

Farcry2, Resident Evil 5 kan også bli PC spill jeg gjerne betaler for. Så håper jeg piratene har vett nok til å betale for spill de laster ned og liker. Test det gjerne som piratkopi men kjøp om du liker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Max payne hadde jo faktisk ganske dårlig animasjon på karakterene for tiden spillet kom ut (fiender sklei ofte bortover gulvet), og alle menneskene hverken blunket øynene eller åpnet munnen når de snakket. Alle (med max payne) skiftet bare teksturen på ansiktet slik at de knep øynene mer sammen når de ble truffet eller skøt xD. Likevel så veide jo spillet opp for det med veldig tøft gameplay og historie (og tøff grafikk på det meste annet). Får håpe det blir slik her også.

 

Begge spillene har forresten ordspill i tittelen skjønte jeg nå xD

"Max Pain!"

"Alan, Wake up!"

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Nåja, eg hugsar godt når Max Payne kom ut, dei fleste snakka om fysikken, for den var ganske god med tanke på tida når den kom ut. Ragdollteknologien var ikkje like utbrett som en er i dag. Grafikken kunne vore betre, det er sant, men det er noko ein gløymer før det er gått eit minutt i eit sånt spel.

 

Titlene er veldig gode, heller det enn det tåpelige greiene enkelte driv med. Tom Clancy's Rainbow Six: Rogue Spear: Urban Operations™®©

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Kjekt at vi får se litt fra spillet igjen. Når det er sagt syntes jeg traileren var en dårlig presentasjon av hva Alan Wake handler om. Den aggressive bruken av post-processing FX var heller ikke særlig givende, likte faktisk grafikken mye bedre slik den var på de gamle trailerene.

Endret av Looper87
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...