Gå til innhold

Ny TV, maks 7,5K (LØST)


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny TV fra komplett (Får rabatter, så ikke aktuelt å kjøpe fra andre butikker)

Desverre er jeg ganske blank på TV'er, men vet at det absolutt ikke nytter å se seg blind på spesifikasjoner.

 

Derfor lurer jeg på hvilken tv som er det beste kjøpet til under 7500,-

Merket spiller ingen rolle for meg, så lenge TVen ikke ser så gale ut, og er over 37"!

 

Skal for det meste bruke TVen til vanlig TV-titting (analogt, kabelsignal),

spilling på nintendo WII (kanskje PS3 ved en senere anledning), og en del tilkoblet til PC, Riktignok kun for å se på filmer og serier.

 

Liste over tv'er.

 

Takker for alle svar :w00t:

Endret av Anti LFC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne fikk god kritikk, i tilleg kjenner jeg en som har en slik en:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=347582

 

De bruker den til å se TV og ps3.. jeg har bare sett deni bruk med ps3, og må si at bildene er krystallklare..

Btw han som har gitt en kommentar sier han tror det er den beste tv'n for analoge signaler i den prisklassen..

 

Selv har vi Samsung, en slik en, og er veldig fornøyd!

Ja..

 

:)

Lenke til kommentar
Okei, valget står mellom Samsung A559 og Panasonic PX80. Hvilken er den beste all-round TV'en?

 

Det kommer ann på hva du skal bruke tv-en til.

Hvis du ser mye dvd, vanlig tv og spiller litt PS3/X-Box/Wii innimellom så er PX80 det beste valget. Panasonic's skjerm viser veldig gode tv og dvd bilder. Blu-Ray ser også kjempeflott ut og som en film tv er den fantastisk. Hvis du har hovedfokus på pc, nettsurfing og du spiller masse så er lcd et bedre valg. En lcd skjerm er ikke så bra på lavtoppløst materiale. Systemet gjør rett og slett ikke en god jobb når det kommer til nedskalering, men til hd materiale og spill så er det meget bra.

Lenke til kommentar
ja, kan fort bli dyrere å bestille på nett hvis du må sende på rep.

 

Sende på rep er konstnadsfritt det går under garanti/reklamasjon... Men å sende en tv i retur på angrefrist blir noe helt annet for da må man stå for frakten selv som kjent er veldig dyrt for en privatperson.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...