Skinnhesten Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Mja er litt skuffa.... Er som om jeg venta på noe som skulle gi meg en skikkelig wow følelse og den kom egentlig aldri... :\ Var så sikker på at Crystal Castles skulle komme men ser dårlig ut på den kanten... Men er alltid klar for å oppdage ny kul musikk så for se om det blir tur i år også
nisse777 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Mja er litt skuffa.... Er som om jeg venta på noe som skulle gi meg en skikkelig wow følelse og den kom egentlig aldri... :\Var så sikker på at Crystal Castles skulle komme men ser dårlig ut på den kanten... Men er alltid klar for å oppdage ny kul musikk så for se om det blir tur i år også Savner også wow følelsen, men tror Trentemøller konserten kommer til å bli heftig, klokka 00.00 på Orange scenen første dagen.
nisse777 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 (endret) for de som lurer på hvor det ble av FNM så er det rykter om at det fortsatt foregår forhandlinger med dem. Endret 16. april 2009 av nisse777
Bobbylove Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ganske skuffet iom at ikke et eneste navn gjorde meg noe særlig gira av de siste 75. Men vet jo hvor mange konserter det blir til at jeg klarer å kave meg bort til uans.
Joakim Skurk Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er fortsatt en ganske stor mengde band som skal slippes. Kan dukke opp mye snacks!
Dr. Jacoby Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Greier dere å bli skuffa med det slippet der??? Sjukt! Jeg hater meg selv for at jeg må jobbe da!
PatSharpX Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ser at Trentemøller skal spille! Det kan bli sykt bra, så han forrigegang han var der og det var noe av det beste jeg har sett på roskilde de årene jeg har vært der. Ellers kan jo Pet Shop Boys bli artig!
Skinnhesten Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Det har blitt sagt at det skal legges til 20 flere band til lista.. Så får vi se hvilke det er men tror ikke det er vits å satse på noe stort.. :\
_nomad Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Har et par spm ang. reise nedover og sånn. Jeg var på Roskilde i 2006, men har dessverre ikke hadd tid eller mulighet siden. I år blir det i midlertid tur igjen:) Det har seg sånn at i 2006 var vi bare 2 stk (meg og min bedre halvdel) som reiste. Vi tok da tog/buss nedover, og var der samme dag som selve festivalen startet. Opplevde da, naturlig nok, et sant helvete med å få teltplass. Fikk krangla oss til plass ved siden av noen svensker faretruende nært et pissegjerde til slutt, etter å ha satt opp og tatt ned telt litt for mange ganger. I år er i midlertid halvdelen kasta på dør, og det blir jeg og tre kompiser som drar. Fant ut at vi kjører nedover, da dette viste seg å være en god del billigere enn de fleste andre reisemåter, samt at roadtrips er digg! Lurer på om noen andre her inne har erfaring med å kjøre nedover? Tenker på når det er lurt å dra osv. Har hørt rykter om bilkø, stemmer det? Warmupen starter jo klokka 0800 den 28., lurer på hvor lenge folk gidder å ligge i kø før det, og om det holder å møte opp rundt 8-tida den dagen for å få en ok teltplass? Tenkte på å dra nedover den 27. og være framme seint den kvelden, evt tidlig på morgenen den 28. God plan? Dritt plan? Lurer også litt på hvor folk syns det er mest digg å ligge. Vi lå på C-området på West i 2006, og trivdes for så vidt bra der, men lurer på hvordan campene oppfører seg dersom det blir regn og sånt noe. i 2006 var det jo übervær hele festivalen Noen som har funnet årets områdekart, forresten? Eller er det kanskje ikke lagt ut ennå? På forhånd takk for svar, setter pris på all slags input
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Vi lå på C i 07, der var det festing 24/7 omtrent. Opplevde at det var et overtall av nordmenn der, noe som egentlig var ganske greit for da skjønte vi hva de sa. I fjor var vi "litt" treige med å få plass, så etter jævlig mye trasking ente vi så langt ut at jeg ikke husker hvor vi lå. P eller L, tror jeg det var (rett ved badevannet). Det var greit nok, men litt roligere. Kjipe var at vi måtte gå et stykke bort til konsertområdene, noe som førte til at vi så mye færre band enn året før. Men gøy, det hadde vi det uansett.
oldboy Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 @_nomad Vi pleier campe på west ikke langt fra vindmøllen, greit huskemerke Om dere kommer ned dagen før så er det bare en fordel for dere, det er garantert mye folk allerede da, og det er alltid gode fester kvellen før.
nisse777 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 kart 08 : http://jacobpackert.dk/Files/Roskilde_Fest...612_1000dpi.png
Joakim Skurk Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) C FTW! Vært på samme plassen på C 2 år på rad nå. C64 i 07 og C57 i 08. Har store planer om å fortsette tradisjonen. Endret 18. april 2009 av LueDotten
Soulwax Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Har ikke noe erfaring med andre plasser enn C, men der var det konge. Masse nordmenn og festglade folk.
Joakim Skurk Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ingen som var innom oss på Nintendo-musikk-danse-fest a'? Kjørte igang det en hel del kvelder i fjor. Vi var ikke langt unna lasagnesjappa.
Glufsa Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Da har jeg billetten i hånda og er lykkelig og fornøyd!
Soulwax Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ingen som var innom oss på Nintendo-musikk-danse-fest a'? Kjørte igang det en hel del kvelder i fjor. Vi var ikke langt unna lasagnesjappa. Var ikke innom nei, gjentas det i år? ^^ Var 2 stk utkledd som Datarock som gikk rundt der med lasagne-sjappa med et annlegg på en tralle og spilte div. housemusikk og fikk med seg en god del folk som danset rundt. Var kool.
Joakim Skurk Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Ingen som var innom oss på Nintendo-musikk-danse-fest a'? Kjørte igang det en hel del kvelder i fjor. Vi var ikke langt unna lasagnesjappa. Var ikke innom nei, gjentas det i år? ^^ Var 2 stk utkledd som Datarock som gikk rundt der med lasagne-sjappa med et annlegg på en tralle og spilte div. housemusikk og fikk med seg en god del folk som danset rundt. Var kool. Det skal gjentas, ja. Datarock-folka hodlt til 10-20 meter bortenfor oss.
EvenEleven Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Hei! Jeg og en gjeng venner har planer om å dra til roskilde og selvfølgelig campe der. alle er ikke 18 år, vil det by på problemer? Og når forsvinner billettene ca? Er det for sent nå? Mvh. Even
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå