Gå til innhold

Roskilde Festival 2009: Informasjon og Diskusjon


andreasg88

Anbefalte innlegg

Hvis dere bare er 3 karer så er absolutt null problem! Dere kan bare tusle rundt på feltet så kan jeg garantere at noen hyggelige mennesker flytter litt på et par telt å lager plass til dere. Dette gjør i hvertfall min gruppe hvert år.

Okei, det høres jo bra ut :)

Bekymringene er jo at vi har litt for masse telt (partytelt på 3x3, stort firemannstelt på 2x2,5 pluss et mindre firemanns på ca 2,5x1,5) og er litt for få til å sette dem opp, sånn at det fylles opp før vi rekker å sette opp teltene. Vi vil jo gjerne ha dem samlet i en leir. :)

Endret av _nomad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere vil gjerne slite med å holde plass til de som kommer ned senere hvis dere skal bo sentralt. Går dere et stykke fra festivalområdet, så vil det være lettere.

 

Det er forresten ingen som tar plassen deres etter at dere har holdt av et område. Er ikke anarki. ;) Legg ut teltdukene og partyteltet flatt på bakken, slik at det er tydelig at området er tatt, så kan dere gjerne bruke timesvis etterpå. Det gjorde vi i fjor, fordi vi var trøtt, sliten og sulten etter natten, og det var lenge til matkioskene åpnet ettersom gjerdet ble revet ned lenge før kl 08. Så vi la ut teltene, halvsov oppå dem et par timer, kjøpte frokost og satte alt opp etterpå.

Lenke til kommentar

De andre som kommer etterpå skal bo i teltene vi har med, vi er tre stykk med teltplass til seks pluss:)

Har en plan om å forsøke oss på C-omr. West, så får vi se hvordan det blir..

Godt å høre at det ikke er "full krig", som jeg hadde inntrykk av da:)

Lenke til kommentar

Jeg har bodd sentralt på West (dvs C) de tre årene jeg har vært, og stortrives der, så blir nok C i år óg. Der er det bra med liv ut i nattetimene, men er fortsatt ikke noe problem å få sove. Er ganske mye nordmenn der, som både har fordeler (språk) og ulemper (er jo ikke i Danmark for å føle at jeg er i Norge).

 

Det er et eget stilleområde på east, med regler, for de som ønsker det. Ellers er det mer liv jo nærmere selve festivalområdet du er.

Lenke til kommentar

Er ikke en selvfølge at Pete dukker opp nei ^^

 

Tror det blir tilfeldig hvor vi camper, det blir uansett liv, vi er ca 30 stk.

Har oppdatert lista mi:

 

MÅ se:

Isis

Gojira

Oasis

Fleet foxes

The whitest boy alive

Mew

Yeah Yeah Yeahs

Röyksopp

Eagles of DM

 

Vil se:

Nick Cave

Deadmau5

Amadou & Mariam

...And you will know us

Glasvegas

Soil & Pimp

White Lies

Baddies

Håkan

Skambankt

Friendly Fires

Madness

 

Kult å fått med seg:

Pains of being pure at heart

Kanye

Katzen

Mono

Pete Doherty

Coldplay

Nerosis

Mars Volta

Fever Ray

Babian (?)

Groundation

Harrys Gym

Hjalatalin

La-33

Trentemøller

ZU

 

Blir glad om MÅ-lista mi klaffer :)

Lenke til kommentar

Pete går ikke akkurat i a-lista mi heller.

 

MÅ bare se

FAIT NO MORE!!! - Et av mine favorittband.

Nine Inch Nails - Mitt største musikalske forbilde?*

Eagles of Death Metal - Aldri skuffa live de 2 gangene jeg har sett dem.

SlipKnot - Selv om det ikke er favoritten min, det er feil å si disse gutta ikke kommer til å få med publikum.

Röyksopp, YogaFire og Klovner I Kamp - Føler jeg trenger å være der for å veive det røde flagget mitt.

Oasis - Hater Coldplay, elsker en del låter til lumpende Oasis.

 

Lyst til å se

...And you will know us

Glasvegas

Lil Wayne og Kanye West - For chicksa sin del, som sagt tidligere. Det er feil å si at dette er en av de konsertene som ikke drar fram damer :p

Fleet foxes

Lily Allen - Har noen greie låter, feminimt. Men dama er jo veldig søt må jeg si.

 

Kanskje

Yeah Yeah Yeahs

Mew

Skambankt

Pet Shop Boys - Born in the 80`s

 

Overhode ikke

Coldplay

Nick Cave - Sett han som i både Grinderman og med The Bad Seeds. Føler jeg ikke mister noe av å ikke se han.

_______________________

 

Kommer ikke ned før 28`ende på ettermiddagen fordi vi tar båt fra Oslo selv. De beste har man så å si lite sjanse for å få. Å dessuten å feste på danskebåten har alltid vært gøy med mine kameratgjeng, selv når vi dansa med 80-åringer og gikk to dager rundt i København uten noe sted å være.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...