Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fulgt denne tråden hver dag siden den ble laget! Har seriøse abstinenser for å ta å føle på mobilen!

Fikk heldigvis forhåndsbestillt den til 5400, så nå bare venter jeg i spenning!

 

Er forresten helt fint at den ikke kommer i posten før starten av desember, for jeg må inn å snekkre paller i 2 uker på torsdag, så jeg kommer ut i frihet akkurat tidsnok! =)

Lenke til kommentar
Tja, med den medfølgende beskyttelsen som dekker hele fronten, og den myke "posen" som også følger med, så er ikke invisibleshield nødvendig etter min mening.

 

, får se ørepluggene skikkelig

 

Spurte folkene som har prøvd den, på xda-developers.

 

Der kan du se at de ikke var så veldig begeistrert for den medfølgende beskyttelsen.

 

"I threw mine in the bin, it really hinders you sliding your fingers/thumb .."

 

Det hørtes ikke bra ut, kanskje vi må legge ut de ekstra 100 kronene for en Invisible Shield :hmm:

Lenke til kommentar
Tja, med den medfølgende beskyttelsen som dekker hele fronten, og den myke "posen" som også følger med, så er ikke invisibleshield nødvendig etter min mening.

 

, får se ørepluggene skikkelig

 

Spurte folkene som har prøvd den, på xda-developers.

 

Der kan du se at de ikke var så veldig begeistrert for den medfølgende beskyttelsen.

 

"I threw mine in the bin, it really hinders you sliding your fingers/thumb .."

 

Det hørtes ikke bra ut, kanskje vi må legge ut de ekstra 100 kronene for en Invisible Shield :hmm:

 

HVIS de i det hele tatt lages. Det avhenger 100% på om noen faktisk sender inn sin Touch for å få den "customized". Da har de målene, og kan serieprodusere.

Lenke til kommentar

Å herregud så tåpelig. En bedrift som er avhengig av at kunder sender inn mobilen til dem uten å engang kjenne dem? Og i tillegg så vil vel de fleste ha mobilen selv.

 

Ser ikke problemet med å få lånt seg en HD en liten dag fra en lokal forretning e.l., mot at denne foretningen da kan få litt rabatt på deres produkter.

Lenke til kommentar

Så gjennom mailene nå, jeg løy (Ikke med vilje!)

Sjekk svarene her:

 

Fra invisibleSHIELD:

I apologize but I do not think it will happen anytime soon. Unless someone from the UK actually sends us their Touch HD then we can get an accurate measurements so that we can create mass volume of shields, but until then, we will just have to wait and see. If you have any other questions please feel free to contact us again at your earliest convenience.

 

Fra Clear-Coat:

Thank you for writing in! We expect the HD to be released in the next 2 months - as soon as it is released, we will have a design for it. If you do purchase the Touch HD, be sure to check back here to see if we've added it - if not, feel free to send us another ticket.

 

Also, if you are looking for everything bundled, we are partnered up with ImportGSM.com - they sell the unlocked handsets, as well as Clear-Coat. They actually do free installation when you buy the phone - so instead of buying the phone, then buying Clear-Coat from us, you can buy both from ImportGSM, and the phone will arrive with Clear-Coat preinstalled!

 

EDIT: Beklager overdrivelsen! Og en ting til, jeg sender en "ticket" til Clear-Coat, og forteller at Touch faktisk er "released" i noen få land.

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Panels fra X1 er på vei til HD!

 

Herlig. TF3D er som kjent allerede portert til X1 - nå holder xda-gjengen på å gjøre det andre veien. (Tråd om det)

 

But.. trust me.. they all work... and as quick/quicker than on the Sony X1.def not slower.
All panels have been tried.. and work.. fish.. google... sony.. live (new panel from SE...)

(Det siste sitatet er herifra: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=44369)

 

Det er foreløpig buggy og langt fra stabilt etter bare én dags utvikling, men det er på vei. Softwareforskjellene mellom X1 og HD forsvinner gradvis. Har lastet opp et par av bildene fra tråden for de som ikke er medlem på xda-developers, men det er dårlig kvalitet på dem.

post-13769-1226297090_thumb.jpg

post-13769-1226297109_thumb.jpg

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Panels fra X1 er på vei til HD!

 

Herlig. TF3D er som kjent allerede portert til X1 - nå holder xda-gjengen på å gjøre det andre veien. (Tråd om det)

 

But.. trust me.. they all work... and as quick/quicker than on the Sony X1.def not slower.
All panels have been tried.. and work.. fish.. google... sony.. live (new panel from SE...)

(Det siste sitatet er herifra: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=443692)

 

Det er foreløpig buggy og langt fra stabilt etter bare én dags utvikling, men det er på vei. Softwareforskjellene mellom X1 og HD forsvinner gradvis. Har lastet opp et par av bildene fra tråden for de som ikke er medlem på xda-developers, men det er dårlig kvalitet på dem.

 

Haha! Så bra :thumbs: Derfor jeg elsker Windows Mobile, man trenger bare bra hardware, software fikser man selv :)

Endret av Abba91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...