Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

abhoff, og eventuelt andre som har forhåndsbestilt fra elprice - hvilken fraktmåte har dere valgt? Er det noen som vet hva DHL-leveringen er, ettersom den er så mye dyrere enn de andre alternativene (over 400 kr mot ca 100 kr for servicepakke/hjem-på-døren)? Er det ekspress over natten med levering?

 

Edit: Hjelper å lese litt rundt på elprice sine sider. ;) "Større varer sendes med DHL. Du ser total fraktkostnad i kassen før du bekrefter din bestilling. DHL leverer kun på gateplan. Elprice sender pakkesporing på alle forsendelser til våre kunder via e-post.". Men jeg lurer fortsatt på om det er ekspress over natten.

 

Mikachu: Enig, på totalen kommer HD best ut. Men HTC viste at de kunne med Pro, og da vil jeg jo helst ha størrelsen OG de gode fargene.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Det har du rett i. Du kan tro jeg har irritert meg over det de gangene jeg har prøvd å installere diverse tastaturløsninger (som er beregnet på QVGA) på Diamond.

Det er merkelig at HTC tar seg bryet med å oversette alt av OS og Touch-greier til norsk, men ikke gidder å lage et tastatur som er tilpasset norsk og dansk (de er like, men svenskene er litt sære).

 

Tobias

Lenke til kommentar
Takk for din bestilling

 

Vi har mottatt din bestilling og ber deg kontrollere opplysningene nedenfor.

Dersom noe ikke stemmer, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon 05007.

 

 

Ordredetaljer

 

(...)

 

Varer

2 HTC Touch HD (HTCTOUCHHD) kr 5 699,00 pr. stk.

 

Total varekjøp: kr 11 398,00

Frakt: kr 112,50

Totalt: kr 11 510,50 (MVA utgjør kr 2 302,10)

 

:D

 

Jeg fikk fart på meg når jeg ringte Elprice og fikk vite at 48 av 51 telefoner allerede var forhåndsbestilt hos dem. Så de har én igjen nå. Løp og kjøp hvis du vil få fra deres første utsending og ikke måtte vente til ny leveranse eller betale mer fra andre butikker.

Lenke til kommentar
Om vi skal trekke frem noe negativt om HTC Touch Pro, så må det være at den ikke har mer minne enn 288 MB RAM. Den har riktig nok støtte for minnekort (MicroSD), men sammenliknet med Iphone og Omnia er dette litt puslete. Vi savner også den nevnte støtten for Flash, selv om det finnes alternative måter å få vist Flash-video på (krever ekstra programvare).

Regner med der skal stå HD i stedet for Pro.

Lenke til kommentar
Han skrev at det ikke fulgte med minnekort - men det gjør det jo?? (8 GB).

 

Hvor finner du dette? :hmm:

 

Før det første har HTC bekfreftet på for flere nettsteder at det følger med et SanDisk 8gb minnekort.

 

Dessuten sier Elprice det samme i sin produktbeskrivelse.

 

Om vi skal trekke frem noe negativt om HTC Touch Pro, så må det være at den ikke har mer minne enn 288 MB RAM. Den har riktig nok støtte for minnekort (MicroSD), men sammenliknet med Iphone og Omnia er dette litt puslete. Vi savner også den nevnte støtten for Flash, selv om det finnes alternative måter å få vist Flash-video på (krever ekstra programvare).

Regner med der skal stå HD i stedet for Pro.

 

Hehe, ja reagerte på det samme :)

Lenke til kommentar
Om vi skal trekke frem noe negativt om HTC Touch Pro, så må det være at den ikke har mer minne enn 288 MB RAM. Den har riktig nok støtte for minnekort (MicroSD), men sammenliknet med Iphone og Omnia er dette litt puslete. Vi savner også den nevnte støtten for Flash, selv om det finnes alternative måter å få vist Flash-video på (krever ekstra programvare).

Regner med der skal stå HD i stedet for Pro.

 

Ja, jeg så det der- men det står jo ingenting der om at det ikke følger med minnekort. :) og 288 MB RAM- hva har det med saken å gjøre? Trodde det var ROM som beskrev lagringskapasiteten jeg? :hmm: og den er på 512 om jeg husker riktig?

 

abhoff: Tror du har misforstått meg litt! jeg er fullstendig klar over at den leveres med minnekort, var ikke det spørsmålet mitt var rettet mot- det var heller den påstanden fra 2bb1 om at mobilen.no skrev at den ikke leveres med minnekort. :)

Endret av christer-R
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Takk for din bestilling

 

Vi har mottatt din bestilling og ber deg kontrollere opplysningene nedenfor.

Dersom noe ikke stemmer, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon 05007.

 

 

Ordredetaljer

 

(...)

 

Varer

2 HTC Touch HD (HTCTOUCHHD) kr 5 699,00 pr. stk.

 

Total varekjøp: kr 11 398,00

Frakt: kr 112,50

Totalt: kr 11 510,50 (MVA utgjør kr 2 302,10)

 

:D

 

Jeg fikk fart på meg når jeg ringte Elprice og fikk vite at 48 av 51 telefoner allerede var forhåndsbestilt hos dem. Så de har én igjen nå. Løp og kjøp hvis du vil få fra deres første utsending og ikke måtte vente til ny leveranse eller betale mer fra andre butikker.

Spørs om jeg rakk siste. Bestille nå. Ellers er det ingen krise å vente på neste leveranse. Xperiaen er grei å ha så lenge :)

Lenke til kommentar
konge mobil.. :dribble:

 

Så, du har fått tak i den, og vil at vi skal spørre om du har fått tak i den? :p

 

Har du fått tak i den? Hvor, i så fall? Kunne du tenke deg å kjøre gjennom noen filmer, se hva slags kvalitet den har?

 

EDIT: Gah, eller snakket du om testen? :wallbash: Baklager, ventingen har gjort meg skrullete!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
konge mobil.. :dribble:

 

Så, du har fått tak i den, og vil at vi skal spørre om du har fått tak i den? :p

 

Har du fått tak i den? Hvor, i så fall? Kunne du tenke deg å kjøre gjennom noen filmer, se hva slags kvalitet den har?

 

EDIT: Gah, eller snakket du om testen? :wallbash: Baklager, ventingen har gjort meg skrullete!

 

snakket bare om testen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...