Gå til innhold

Den store HTC Touch HD samletråden


tommo21

Bruker du noen form for skjermbeskyttelse for å unngå riper?  

231 stemmer

  1. 1. Bruker du medfølgende veske (e.l.) til din HTC Touch HD?

    • Ja
      104
    • Nei
      127
  2. 2. Bruker du skjermbeskytter på din HTC Touch HD?

    • Ja
      139
    • Nei
      92
  3. 3. Hvis nei, opplever du at den blir fort oppripet?

    • Ja
      25
    • Nei
      73
    • Jeg svarte ja på spørsmål 1 og/eller 2, og vet derfor ikke om den blir raskt oppripet
      133


Anbefalte innlegg

Hva slags telefoner har Touch HD folket i lomma si i dag da?

Sitter fortsatt med blackbeautyen jeg, tenker jeg venter hvertfall ett år til før jeg bytter den ut siden den var så dyr, blir spennende og se overgangen fra THD til 2011 htc..

 

Bruker den bare til og sende sms/ringe omtrent da den er ubrukelig på alt annet og blir tregere for hver dag, har kjørt orginalt rom på den i snart et år også så får vell kanskje se om det er noe forbedring i manilas verker kontra før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Touch HD'en nå.. men venter ganske ivrig på å bytte den ut til fordel for en Desire Z :) Men den fungerer like bra som den har gjort hele veien, opplever ikke at den blir tregere slik andre har nevnt (ligger rundt 30% hele tiden). Siden dette var min første HTC, så gleder jeg meg til å prøve en med android!

Lenke til kommentar

Den skal jo bruke minnet, ellers hadde det jo vært bortkastet å ha det. ;) Jeg bruker selv HD'en fortsatt, snart hatt den i to år, og gidder ikke å bytte før den nærmest takker for seg. Eneste fordelen i å bytte til en nyere er jo nyere og raskere maskinvare. Programvaren er jo stort sett den samme å få tak i, noe som etter min mening er det store poenget med en slik telefon. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...