Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper start-oppdragene ikke blir for repeterende(som i GTA IV og hele Assassins Creed).

Det jeg mener er om man i starten må gjøre ting som å hente ting,bringe ting, bombe ting og andre småsaker, bare for å få komme skikkelig igang.

 

Håper man får det relativt fritt, men med noen begynner-oppdrag som lærer deg the basics.

Lenke til kommentar

Siden det kommer til konsoll, så gjetter jeg på at det kan se ganske pent ut uten noen altfor sinnsyke systemkrav. Hva vi har sett sålangt av konsoll-footage er jo vannvittig pent, og hvis du spiller på en pc med mer ram, fetere prossesor, bedre skjermkort og høyere oppløsning, så tror jeg jaggu vi er inne på noe! :)

Lenke til kommentar
Ville da vært litt rart om ett nykjøpt men etter hvert velbrukt våpen er ett rustvrak etter 2 døgn. Selv om det tilsier 8-12 timer spilling er det alikevel bare 2 døgn.

 

 

Sant, unødvendig feature.

Så at at våpenet eksploderer og det er ganske teit.

 

Lurer også på hvordan det blir med det der fikse-seg-selv-npr-man-er-skadet tingen, om det blir en ting man blir møkka lei av å gjøre i lengden.

 

 

Men for helvete, dette er en av de spilla jeg har gledet meg mest til!

Lenke til kommentar
Ville da vært litt rart om ett nykjøpt men etter hvert velbrukt våpen er ett rustvrak etter 2 døgn. Selv om det tilsier 8-12 timer spilling er det alikevel bare 2 døgn.

 

 

Sant, unødvendig feature.

Så at at våpenet eksploderer og det er ganske teit.

 

Lurer også på hvordan det blir med det der fikse-seg-selv-npr-man-er-skadet tingen, om det blir en ting man blir møkka lei av å gjøre i lengden.

 

 

Men for helvete, dette er en av de spilla jeg har gledet meg mest til!

Har hørt det skal være ca 60 forskjellige animasjoner av at man "healer" seg selv.

Lenke til kommentar
jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt?

 

Edit: skriveleif

 

Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke.

Lenke til kommentar
jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt?

 

Edit: skriveleif

 

Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke.

Er jeg blind eller er den ak 47 i gull eller?

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
jeg så en film at våpne blir gradvis ødelagt så jeg lurer på om dette er noe som skjer rask eller om det tar lang tid. Lurer på en ting til, kan man opgradere våpen med sikte og sånt?

 

Edit: skriveleif

 

Ja, det kan man. I et eller annet intervju jeg så fortalte de at man kan dra til spesielle steder der man kan kjøpe seg tileggs-ting til våpnene, men f.eks. det å skifte farge og textures o.l. ble for urealistisk så det blir det ikke.

Er jeg blind eller er den ak 47 i gull eller?

 

Jo, den har jeg og sett. Men de sa nok det i et intervju. Kanskje den videoen er laget før spillet ble 100% ferdig, og at de "lekte" seg med textures..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...