Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Mange nye gamplay filmer på gametrailers no.

Lagde en liten liste, trykk på HD eller SD, HD er bra kvalitet SD er dårlig kvalitet.

 

Exclusive Sunrise Gameplay HD SD

 

Exclusive Afternoon Gameplay HD SD

 

Exclusive Sunset Gameplay HD SD

 

Exclusive Evening Gameplay HD SD

 

Exclusive Night Gameplay HD SD

 

 

Det var en ting jeg reagerte på i en av de videoene. Det var at når AI'en skal gjøre 2 ting (som f. eks. å gå 2 meter + å bøye seg ned) så ser det ut som om det er to separate animasjoner og at etter at han har gått så "hakker" det, også bøyer han seg ned. Om noen forsto det.. Det er ingen flyt mellom 2 ulike handlinger.

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange nye gamplay filmer på gametrailers no.

Lagde en liten liste, trykk på HD eller SD, HD er bra kvalitet SD er dårlig kvalitet.

 

Exclusive Sunrise Gameplay HD SD

 

Exclusive Afternoon Gameplay HD SD

 

Exclusive Sunset Gameplay HD SD

 

Exclusive Evening Gameplay HD SD

 

Exclusive Night Gameplay HD SD

 

 

Det var en ting jeg reagerte på i en av de videoene. Det var at når AI'en skal gjøre 2 ting (som f. eks. å gå 2 meter + å bøye seg ned) så ser det ut som om det er to separate animasjoner og at etter at han har gått så "hakker" det, også bøyer han seg ned. Om noen forsto det.. Det er ingen flyt mellom 2 ulike handlinger.

Hmm. Husk at disse filmene har blitt tatt opp før det endelige spillet har blitt ferdig så kan nok hende det er derfor. Tror de har ordna bugs som det når det kommer ut.

 

Edit: Har sett noen videoer nå og synes det var litt dårlig texture på veggene osv i forhold til hva jeg har sett på andre videoer. Kan hende de lagde disse videoene litt tidligere enn de andre kanskje.

 

Uansett man kan ikke sammenligne videoer med selve spillet.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Mange nye gamplay filmer på gametrailers no.

Lagde en liten liste, trykk på HD eller SD, HD er bra kvalitet SD er dårlig kvalitet.

 

Exclusive Sunrise Gameplay HD SD

 

Exclusive Afternoon Gameplay HD SD

 

Exclusive Sunset Gameplay HD SD

 

Exclusive Evening Gameplay HD SD

 

Exclusive Night Gameplay HD SD

 

Hot damn så bra det ser ut. Kommer til å få dårlig tid i høst / vinter med alle de bra spillene som kommer :D

Lenke til kommentar
Noen som vet om den "stygge versjonen av securom" er med her?

 

Ubisoft har så langt ikke benyttet seg av denne, og de står vel som utgiver i tillegg til utvikler, iallefall i Europa. Jeg lurer på om de rotet med StarForce en gang i tiden - men i motsetning til EA, kvittet de seg med det da protestene ble mange og høylytte.

Lenke til kommentar
PC selvsagt...

 

Når du ikke har en top-notch PC, så er det ikke selvsagt. Dessuten er det digg med achievements og Live!

Hva er de achievments greiane godt for?

Og det er jo multiplayer på pc, som med live...

 

Er jo bare for gøy da ;). Gøy å kjempe for "noe" og er morsomt å sammenligne med venner. Og "alle" mine venner har Xbox, og det gjør jo multiplayer tusen ganger gøyere!

Lenke til kommentar
PC selvsagt...

 

Når du ikke har en top-notch PC, så er det ikke selvsagt. Dessuten er det digg med achievements og Live!

Hva er de achievments greiane godt for?

Og det er jo multiplayer på pc, som med live...

 

Er jo bare for gøy da ;). Gøy å kjempe for "noe" og er morsomt å sammenligne med venner. Og "alle" mine venner har Xbox, og det gjør jo multiplayer tusen ganger gøyere!

Sant nok...

Det er ikke så mange av mine venner med xbox, det er bare 1... Men han har ikke live...

Så for meg er nok pc best...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...