Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!

Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem :)

Er i helt ekstase dem droppet mutantene eller hva faen dem var, vil drepe folk, men å drepe mutanter i en jungel som du gjorde i 1eren er jo helt latterligt, dem to passer ikke i lag mener jeg :p

 

FarCry 2 blir nok kjøpt til 360/PS3 fordi jeg liker kontrollen og ikke har råd til en pc-versjon pga must have a new computer :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg ganske mye til dette spillet, det kommer til å bli gøy. Husker jeg spilte eneren på PC, men en stund etter at mutantene kom slo jeg rett og slett av, de er utrulig kjedelige og urealistiske. De eneste "mutantene" jeg noen gang har likt er de i Half-Life serien, de er kjekke. Det blir ikke mutanter på toeneren? Syntes jeg hørte at de ikke skulle være med nemlig ...

 

Så for en stund siden en gameplay video hvor alt var så sykt grått og trist, og ja, du vet, det er liksom Afrika, så jeg hadde forventet litt mer farger. Eller var det bare skumring/soloppgang? Det blir ganske kult med den natt og dag modusen. Det blir sikkert digg å knivstikke fiender mens de er i sovne :D.

 

Ellers vet jeg ikke helt om jeg liker det at våpenet går i oppløsning. Litt kjipt midt i kamp med noen fiender, og vips: der smuldret våpenet mitt opp :thumbdown:.

 

Ellers ser det ut til å bli et bra spill, og håper det ikke skuffer sånn som The force unleashed :(. Gleder meg til 23 oktober. Btw så kjøper jeg det nok på Xbox, en litt for lite kraftig pc og achievements sørger for det. :)

 

EDIT: Heldigvis var det ikke så mørkt på en annen gameplay trailer, takk Gud for det.

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!

Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem :)

Hvis Farcry 2 er på fjerde, hvilke er over?

Jeg mener det er fysisk umulig....

 

Tipper det er tre av disse iallefall: Gears Of War 2 (360), Fable 2 (360)Star Wars Force Unleashed(360),Fallout 3 (360). Det er iallefall de han har forhåndsbestillt. Leste det i denne tråden.. Selv gleder jeg meg også til Gears of War og Banjo-Kazooie, men jeg gleder meg mest til Far Cry 2.

 

Smaken er som baken!

Lenke til kommentar

Jeg blir nødt til å leve på brødsmuler og vann etter at jeg kjøper ny PC snart.

Disse skal kjøpes:

 

Age of Empires II Har kommet

Mercenaries 2: World in Flames Har kommet

Hitman: Contracts Har kommet

Kane & Lynch: Dead Men Har kommet

Crysis Har kommet

Test Drive Unlimited Har kommet

Bionic Command Rearmed Har kommet

S.T.A.L.K.E.R. Har kommet

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky Har kommet

Dark Messiah og Might and Magic Har kommet

Assassins Creed Har kommet

-----------------------------------------------------------------------

 

2008 snart:

Velvet Assassin 17. oktober

Far Cry 2 CE er kjøpt! 23. oktober

Fallout 3 31. oktober

Saints Row 2 7. november

Mirrors Edge 11. november

Call of Duty 5 14. november

Left 4 Dead 20. november

Grand Theft Auto IV 21. november

HEI$T 28. november

Street Fighter IV TBA 2008

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Burde jeg forhåndsbestille fra platekompaniet eller cdon? Hvem leverer spill raskest?

 

Posten. :) Varierer. Har gode erfaringer fra begger, og de har alltid sendt tidlig slik at jeg har det på utgivelse.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg ganske mye til denne tittelen her ja!

Har 5 spill som er mine most wanted og dette er på 4 plass av dem :)

Hvis Farcry 2 er på fjerde, hvilke er over?

Jeg mener det er fysisk umulig....

 

Tipper det er tre av disse iallefall: Gears Of War 2 (360), Fable 2 (360)Star Wars Force Unleashed(360),Fallout 3 (360). Det er iallefall de han har forhåndsbestillt. Leste det i denne tråden.. Selv gleder jeg meg også til Gears of War og Banjo-Kazooie, men jeg gleder meg mest til Far Cry 2.

 

Smaken er som baken!

 

Du leser meg som en klokke :p

Jeg skal ha alle dem 5 spilene

Gears 2

Fallout 3

Fable 2

FarCry 2

Star Wars Force Unleashed

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

http://www.farcry2game.com/

 

Her er det mange fete klipp fra spillet i høy oppløsning.

 

Gleder meg som en unge på julaften til dette spillet. Et tonn med realistiske våpen og det virker som det er veldig realistisk gameplay. Hvis man blir truffet av en splint eller vrakrest så må man trekker den ut. Hopper man ut fra en klippe eller krasjer i stor fart med en bil kan man brekke armen eller skulderen og da må du brekke den på plass.

 

Du får også malaria som du må holde i sjakk.

 

Cant wait for this to hit the streets!!!

Endret av JohnJuzi
Lenke til kommentar
Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før :).

 

Ikke tilfellet med Crysis Warhead i allefall.

 

Nå lurer jeg på om det er en forsinkelse på dette spillet, for der jeg jobber skulle vi egentlig ha fått inn det i går(eller hatt det i går, burde fått det inn for flere dager siden) så det var klart til release på morgenen i dag, men det hadde vi ikke.-

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Absoluttspill.no pleier å levere raskt (sende raskt). Pleier å få det en dag før :).

 

Ikke tilfellet med Crysis Warhead i allefall.

 

Nå lurer jeg på om det er en forsinkelse på dette spillet, for der jeg jobber skulle vi egentlig ha fått inn det i går(eller hatt det i går, burde fått det inn for flere dager siden) så det var klart til release på morgenen i dag, men det hadde vi ikke.-

 

Er forsinkelse hos EA, så butikker har ikke noe skyld i dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...