Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Jo, den har jeg og sett. Men de sa nok det i et intervju. Kanskje den videoen er laget før spillet ble 100% ferdig, og at de "lekte" seg med textures..?

 

Det er ikke lek. AK 47 av gull finnes det 5 av i spillet. Det er derfor ett slags "special weapon".

De ville ha den med fordi de faktisk finnes i Afrika, og for at gullvåpen ikke blir like lett ødelagt eller ruster.

 

You want to see Africa with a blinged out gold AK-47? Well, it's possible. Apparently, blood diamonds can get you some pretty good looking weapons to impress your friends with. Why did the developers think that gold AK-47's are a good idea for a game? Well, for one, they actually exsist in the real world and two, gold guns last longer and are rust resistant. You can see the gold AK-47 in a video from PAX 2008 here.

-Infarcry.com

 

Gameplayvideo der ett av våpena hans er "Gold Plated AK47".

Se filmen hos Youtube

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet noen om det blir litt liknende system som på cod4 i MP? Slik at man ranker høyrer level og får tak i nye våpen, perks ++? :)

 

Tatt fra In Far Cry 2 (Far Cry 2 fan-site) sin egen wiki:

 

According to a Eurogamer article there will be a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4. You'll be able to pick a class to fit your playing style. Other multiplayer modes that will be in Far Cry 2 is not known as of 06/05/2008.

Lenke til kommentar
Vet noen om det blir litt liknende system som på cod4 i MP? Slik at man ranker høyrer level og får tak i nye våpen, perks ++? :)

 

Tatt fra In Far Cry 2 (Far Cry 2 fan-site) sin egen wiki:

 

According to a Eurogamer article there will be a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4. You'll be able to pick a class to fit your playing style. Other multiplayer modes that will be in Far Cry 2 is not known as of 06/05/2008.

Idiotisk gjort av ubi, det er jo ranks og Overpowered unlocks som ødlegger MP gameplay

Lenke til kommentar

Åååhh, gleder meg som en unge. ^^

 

Tenker jeg skal bestille Collector Edition, om bare pengene strekker til. Får håpe jeg får stipendet snart. :)

 

Dette blir en bra spill-høst, Far cry 2, GTA IV og Call of duty 5(om det ikke blir forsinket.) :D

 

 

Visste ikke at det var Molotovs i Far Cry 2... Tror de, og flammekasteren blir mine favoritt våpen, sammen med den trofaste AK-en. ^^

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Noen som vet noe om det kommer en demo i nærmeste fremtid eller?

 

Klør i fingrene etter å teste!!

 

 

Tviler på det.... Har hørt at det ikke skal, men er bare 73,2% sikker, så rett meg om det er feil....

 

Det stemmer bra. Louis-Pierre Pharand sa i et intervju at de kommer garantert ikke til å gi ut en demo. En demo ville motsi alt de prøvde å gi FC2, nemlig den åpne verden. I en demo ville de være nødt til å lage "usynlige vegger" og som sagt; det ville motsi den åpne verden.

Lenke til kommentar

Når det kommer til favorittvåpen, tror jeg nok det blir (A)G3'en som blir min mest brukte. Selvsagt kommer det an på hvor rett de har fått den da. Orker ikke å bruke den mye om den blir like teit som i CoD4 (rimelig kraftløs, med en latterlig svak lyd).

 

Har gledet meg helt siden... vel, siden de første detaljene kom ut, og jeg innså at spillet kom til å bli mer enn en FarCry-kopi. Avbestilte min ordre fra Gamezone i dag, og bestilte CE. Tviler på at dette spillet går i bøtta uansett, så jeg vil tro det er verd det. :)

Lenke til kommentar

Bestilt meg Collectors Edition fra gamezone jeg også for noen uker sida!

Tror det blir et ganske rått spill.

 

Det er et sånt spill som gjør at jeg får lyst til å bare gå rundt i den store verden og bare sitte under et tre og slappe av eller gå å se på dyrene som lever sitt eget liv enn å bare å skyte helt vilt rundt seg som mange andre spill har lagt stor vekt på som jeg synes blir for mye.

 

Dette blir rått! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ekstremt glad de dropper aliens/monstre i FC2. Jeg er langtifra konsekvent imot det i spill, men de fikk det virkelig ikke til i 1'ern så ingen grunn til å ta det opp her.

 

Uansett håper jeg det blir mulighet for stealth i spillet. En ting jeg savnet i originalen var muligheten til å snike seg rundt i jungelen, komme opp bak fiender, knekke nakken dems lydløst og gjemme likene. Nå vet jeg ikke hvor bra stealth-aspektet blir i 2'ern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...