Den beste nye kommentatoren som har overrasket meg er Christina Vuckicevic. Jann Post er ellers en god benchmark for alle.
Jeg er ikke så fan av generisk kommentatorstemme som enkelte legger seg til, det føles veldig unaturlig og det flyter dårlig. Scheie kom ut av skjermen, kunne føle entusiasmen.