Gå til innhold

10 000 har valgt MTU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemene skal være over? Muligens for sjefene men ikke for oss som kunder. Porterte 2 nummer, første dag man kunne bestille. Det ene fungerer etter mange problemer. Det andre nummeret er enda ikke portert over. MTU skylder på feil info, jeg har ovenfor MTU dokumentert 2 ganger at de har bestilt portering med feil fødselsdato. MTU beskylder min tidligere nettleverandør. Porteringsbestillingen til MTU viser at De har gjort en feil. Men å beklage, gjøre en ny bestilling er ikke lett for MTU. "MINE SIDER" er heller ikke åpnet, noe som skulle være klart i løpet av april. Så MTU er for meg en leverandør som ikke holder avtaler eller kan beklage/hjelpe sine kunder. Trodde at vi som kunder er viktige for MTU?

Endret av ebbe77
Lenke til kommentar

Hehe javell så problemene er over, jaja godt jeg har bestilt meg abonnement fra annen leverandør da, fordi 2 uker med MTU holder mer en nok, godt produkt men langt fra ferdig. At dem nå tror ting fungerer bra sier jo noe om at dem ikke har kontakt med kundene :)

Lenke til kommentar

Nettet i bergen skulle vel åpnes i april? og ifølge kundeservice hos mtu så er det åpent. Og folk har problemer med mye rart fremdeles. Både med datatrafikk og sms.

Jeg har vurdert å gå over til phonzo på iptelefoni, men tror jeg ser det litt an :)

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...