Gå til innhold

Frekkeste LCD-skjerm hittil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selve skjermen og foten ser veldig stilren og fin ut, men hvorfor har de klistra på det glasset? Ta bort glasset og jeg kjøper med en gang!

Lol? Er du seriøs? Såvidt jeg skjønte det, var jo den glassplata hva hele designet spente seg rundt jo ^^ Stripp den vekk og du sitter igjen med en helt vanlig ordinær skjerm..

 

Nåja.. Jeg syns nå hvertfall skjermen var dr*tstilig :D

Lenke til kommentar
Den var direkte stygg, da særlig foten. Nytter ikke å slenge på noen høytalere og et webcam, for meg virker det mer som de har noen paneler til overs de vil bli kvitt.

 

 

Så ikke helt vitsen med glassplaten da den var utenfor og det eneste den gjør er å gjøre skjermen større. >_< huff jaja.

Nei Samsung er flinkest til design.

Smaken er som baken. Jeg syntes den vart dritstilig, og det er jeg sikkert ikke alene om ;)

Lenke til kommentar
* 22-tommer (WSXGA+, 1680x1050)

* 2 ms typisk responstid (grå til grå)

* Lysstyrke: 270 cd/m2

* 2000:1 kontrast (dynamisk)

* Innsynsvinkel: 160 grader begge veier

160° innsyn fra høyre og 160° innsyn fra venstre? ;)

 

Ellers:

- Ganske slapp kontrast til å være dynamisk. Ekte kontrast er kanskje ikke mer enn rundt 500:1.

- Rask responstid. Tyder på TN-panel. Altså av den vanlige typen og ikke noe flott og påkostet panel.

- Slapp lysstyrke. Kan bli i minste laget for bruk i sollys men er helt OK for normal innebelysning.

- Fet design

- Dårlig ergonomi

 

Min konklusjon: En skjerm for de som vil vise seg frem. Passer fint til eiendomsmeglere, bankskranker, advokatkontorer, møbelforretninger, hotellskranker, osv. Det er ikke en skjerm for de som er ute etter god bildekvalitet og jobber lenge foran skjermen hver dag. Styr unna grafikere selv om den ser aldri så fristende ut på avstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...