Gå til innhold

Uwe Boll-film blir spel (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uwe Boll ... hehehahahoho. Det MÅ jo bare bli bra!

 

edit. Etter å ha lest hele innlegget så sitter man igjen med det inntrykket at det høres ganske bra ut egentlig, men så leser man bare navnet Uwe Boll igjen også rakner hele illusjonen ...

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Her ser jeg to mulige scenarier:

#1: Uwe boll lager for første gang en film som er bedre enn spillet den er basert på.

#2: Vi får se et spill basert på film som faktisk er bedre enn filmen. Om det ikke er første gang det skjer, er det i alle fall så vidt jeg kan huske, første gang siden goldeneye på n64.

 

Ettersom Boll antageligvis har mer med filmen enn spillet å gjøre, og fordi han enda ikke har laget en film som ikke får Travoltas "battlefield earth" til å virke helt grei tror jeg #2 er mest sannsynlig. På den annen side er det jo en vesentlig forskjell på å være bedre enn en Uwe Boll film og det å være bra. Bloodrayne spillene er jo heller ikke fantastiske, med mindre man sammenligner dem med Bolls filmatisering.

 

Kan ikke si jeg venter med voldsom spenning på noen av delene.

Lenke til kommentar

Chronicles of Riddick er et spesialtilfelle. I motsetning til de fleste andre spill basert på filmer så hadde Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay en helt separat historie fra filmene. Det var vel mere en prelude til filmene. Et prima eksempel på hvordan man kan gjøre det bra. Dessuten er det vel ikke utviklerene bak Chronicles of Riddick spillet som står bak denne produksjonen ... jeg må uansett teste en eventuell demo av dette høyst sansynlig spektakulære spillet! :whistle:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...