Gå til innhold

Spennende flerspiller i Dark Messiah (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oj, multiplayer og greier! Har gledet meg lenge til dette spillet, men noen MP-funksjon hadde jeg aldri trodd det skulle ha. Kjempefett! :D

 

Om dette spillet kommer ut i år (noe det ser ut til å gjøre), tror jeg virkelig vi kan komme til å se tilbake på 2006 og si at det var rollespillerens år. Oblivion, Gothic III og Dark Messiah. Dessuten kanskje også Age of Conan!

 

EDIT: Når jeg leser at spillet også får DM og TDM, kommer de gamle, glemte minnene fra Rune tilbake til meg. Dette kan bare ikke slå feil! :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Har sett en rekke in-game videoer, og det blir nok mye fekting.

 

I Oblivion, når man slåss mot folk, "slår" man fiendene. Måten man vet dette på, er ved å se på bevegelsen til fienden og at sverdet blir blodete. I Dark Messiah ser man at våpnene entrer fienden. Stikker man et sverd inn i magen til fienden, ser man at det går inn, og at den "kommer ut på den andre siden". Ser ut til å bli utrolig tøft.

 

I tillegg ser spellcasting utrolig tøft ut. Måten det gjøres på. I Oblivion ser du bare handa til fyren som stikker frem og sender vekk ildkuler i forskjellige farger. Slik er det IKKE I Dark Messiah. Måten man caster spells på er mye mer kreativ og unik for hver spell.

 

Er jo ikke sikker på alt dette, men det er nå den informasjonene jeg har sanket etter å ha sett videoene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...