Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Først og fremst, sorry for alle skrivefeil.

 

Jeg sitter her å tenker, jeg irriterer meg grenseløst over folk som er så selvgode at de faktisk digger seg selv.

 

Nei, det er ikke galt å ha selvtillit, tvertimot det er jo veldig bra. Men faan du trenger ikke å dele det med alle andre. Under en del fester hører man folk som sitter å sier alt de gjør rett, det er så grenseløst irriterende å høre på at jeg får lyst til å reise meg å brøle til denne personen.

 

Har ei på jobb som er sånn, hun mener at alt hun gjør er riktig og at alle bør gjøre det på denne måten. Den er enklest, best og mest effektiv. Sannheten er at den tar tid, å koster som ofte 3 ganger mer enn en god løsning. Hun mener at man ikke når man skal kopiere bør man ta en 3-4 ekstra kopier å legge ved, fordi du vet aldri når du får bruk for dette. Det her skal vistnok være mye mer lønnsomt og effektivt. Jeg bare tenker på de 2 av 1000 gangene du faktisk trenger de ekstra kopiene. Hva faan er da poenge med å sløse med 3000-4000 ark som du ikke trenger ? Å når man da må vente i 2-3 sekund på de ekstra arkene (som du ikke trenger). Når du har gjort dette så mange ganger at situasjon kommer der du faktisk trenger en ekstra kopi, så har du brukt så mye tid å ark at det er svært ueffektivt å ulønnsomt. Hva faan er da poenget ?

 

Enda en ting, samme dama hadde lunsj pause på 1,5 time idag, ja EN OG EN HALV TIME. Hun leste avisen, så jeg spurte henne om hu ikke skulle jobbe snart "Joda, men jeg må få med meg det som skjer igjennom jobben" FY FAAN DU ER ARKIVAR DIN IDIOT" Tenkte jeg. Jeg rister på hodet å går på kontoret mitt irritert over at hun klager for hun har mye å gjøre.

 

Kall meg gjerne en sår sjel, men dette plager meg.

 

Enda et eksempel er: Vi var på personal seminar her for noen måneder siden, der fikk vi i oppgave å skrive 3 positive ting om oss selv. Ja ja, greit tenker jeg 3 ting kan ikke være så ille. Men joda, jeg måtte ta en Copy/Paste fra andre for å fylle opp disse 3 tomme feltene.

 

Så kommer vi dit vi skulle lese opp de 3 tingene, han som begynte fikk spørsmålet om dette var vanskelig, han svarte klart ja å sier han ikke er vandt med å tenke på ting han er ekstra god på, helt normalt synes jeg. Alle andre har samme syn på saken, utenom ei.

 

Når hun får spørsmålet om det var vanskelig å finne 3 positive ting om seg selv, så svarer hun "Nei, jeg syntes det var lett, det var værre å finne 3 ting blandt de mange andre positive ting" Første jeg tenkte var "Putt ei kule i hodet på hu der". Greit nokk, hu har selvtillit på topp.

 

En anne ting som irriterer meg om samme dama er at hu er så bekymra.

 

Når fugleinfluensa blomstret mer i media en i virkeligheten var hu bekymra for datteren sin som bodde i 5 etasje på ei blokk i oslo, fordi hun hadde en kanin. Hva faan, en KANIN ? Ja hu har en kanin gående i huset, fri som fuglen. Men den er på terrassen, å der kan det jo ligge en død fugl med fugle influensa.

 

Så, punkt for punkt.

 

En syk fugl må sette seg på terassen 0.01% sjanse

Å faktisk dø på terrasen å ramle ned på den. Om den først er kommet dit 50% sjanse

Kaninen må ut på terrasen uten at datteren merker at det ligger en død fulg der. 10% sjanse

Kaninen må omtrent ha sexuel omgang med fuglen for å bli smitten. 1%

Datteren hennes må omtrent ha sexuel omgang med kaninen for å bli smittet. ??% (Kommer ann på datteren sine fetish)

 

så skal du nå legge opp dette, hva er oddsen ? 0.00000001% i promille ? Å hun er dødens bekymra for datteren, herregud stakkars menneske.

 

Takk for at jeg fikk dele min frustrasjon.

 

Godnatt

 

EDIT:

 

Bruk tråden til å si hva som irriterer deg å hvorfor. Kommenter gjerne andres synspunkter.

 

Men INGEN DRITT KASTING er faktisk ikke alle som mener det samme seg deg, meg og oss.

 

Modedit:

 

Minner om hva jeg skrev lenger ut i tråden:

 

Innlegg: 3200

Ble medlem: 12/01-2004

 

 

Enda mer off topic fjernet.

 

Neste person som kommer med off topic vil få en advarsel og event. en ferie fra forumet.

 

Det vil også bli vurdert om ikke denne tråden også blir stengt, hvis man fortsetter med off topic og personangrep.

 

Hvis man ikke har noe fornuftig å skrive som er innenfor topic, så lar man vær å skrive. Ellers ødelegger man ikke bare for seg selv, men for alle brukerene av forumet.

 

MVH

 

KVTL

 

Mange innlegg har blitt slettet etter denne advarslen pga. personhets og off topic etter dette innlegget.

 

MVH

 

KVTL

Endret av KVTL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir irritert på treige folk, og personer som smatter når de spiser.

Jeg har ganske god selvtillitt :)

6166361[/snapback]

 

Det er ikke NOE galt med god selvtillit, men å brette det ut for alle sammen er jævla plagsomt. Ingen som gidder å høre på hvor god du er til å vaske klær f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg klarer egentlig ikke å spise med folk, jeg må spise alene.

Jeg klarer ikke å se på jenter tukle med data, eller lignende apparater.

Jeg hater og komme på skolen når 3 timer har godt.

 

Finns 4000, 004 andre ting jeg hater og ikke klarer, jeg orker ikke å ramse opp alt, men helt enig "Neppe".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.

Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte.

Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face.

Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

Jeg HATER Norge.

Jeg HATER de råtne skolene vi har her.

Jeg HATER mye mer.

 

Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så, punkt for punkt.

 

En syk fugl må sette seg på terassen 0.01% sjanse

Å faktisk dø på terrasen å ramle ned på den. Om den først er kommet dit 50% sjanse

Kaninen må ut på terrasen uten at datteren merker at det ligger en død fulg der. 10% sjanse

Kaninen må omtrent ha sexuel omgang med fuglen for å bli smitten. 1%

Datteren hennes må omtrent ha sexuel omgang med kaninen for å bli smittet. ??% (Kommer ann på datteren sine fetish)

 

så skal du nå legge opp dette, hva er oddsen ? 0.00000001% i promille ? Å hun er dødens bekymra for datteren, herregud stakkars menneske.

 

Takk for at jeg fikk dele min frustrasjon.

 

Godnatt

6166306[/snapback]

 

God morgen, og tusen takk for at du delte din frustrasjon. :)

 

Likte sannsynlighetsberegningen din. Det skapte et sært bilde oppi hodet.

Det eneste jeg lurer på er: Kaninen må jo ikke bare være litt kåt for å "hoppe" på en død fugl, den må jo i tillegg være nekrofil, så hvordan påvirker den faktoren sum på regnestykket?

:hmm:

 

PS: Jeg var ikke så stiv i matte på skolen, det eneste jeg var stiv i var nakken.

Lenke til kommentar
Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

6166466[/snapback]

Herregud, så enig.

6166687[/snapback]

 

Jeg er også blodløst enig.

 

Faan meg faan.

 

Var en på jobb som er Prima Kristen, han gikk meg fane der det stod "Jesus lever" i 17. mai toget. HVA FAAN HAR DET MED 17 MAI Å GJØRE ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

Endret av Sidious
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk foran meg i kassekøen som ikke kan betale for seg, og bare står og ser dumt på butikkekspeditøren, som om personen får det gratis hvis han/hun bare står der lenge nok.

6167305[/snapback]

 

Ja fy faan, der er irriterente å se hvordan folk reagerer. "Nei jeg må ha glemt igjen penger hjemme"

 

OM FAAN DU HAR, DU ER BLAKK.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...