Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+1242

jeg har lagt merke til at det her på forumet er enormt mange som stiller spørsml som "hvordan pc kjøper jeg" og lignende...

"hvordan tann har du vondt i?" Jeg blir mektig iritert over dette

Lær dere reglene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting jeg irriterer med over:

 

- Rånere som kjører rundt i gammel 240 (som selvfølgelig er "lakkert" med matt husmaling i grønt, med svart panser), og tror de har über-heftig F&F-gateracer.

 

- Fjortisser som roper "fy faen så full jeg er!", etter en slurk lettøl.

 

- Fjortisser som ikke barberer hakedunet, og tror de har bukkeskjegg.

 

- Religiøse/ateistiske ekstremister.

 

- Folk som sier hvitost.

 

- Folk som sier "et hamster".

 

- Wiggere (wiggere er som oftest fjortisser) som tror de er tøffe bare fordi de går med gangsta-klær.

 

- Fjortiss-skatere som ikke kan hoppe på skateboardet en gang.

 

- CS-fjortisser som tror at toppen på spilleglede er å ha 200 fps.

 

- HW som er kjøpt i går må kasseres i dag pga. et eller annet ATi Radeon 9999-GLXGT2K-et-eller-forpult-annet, eller Nvidia GeForce XTGFX2626-whatever. Selvfølgelig må disse kortene kasseres i morgen, for da kommer det noe nytt og bedre.

 

- Misbruk av "hvem".

 

- Folk som hater EA, Sony, Microsoft, eller hva det måtte være fordi "alle andre" gjør det (flere folk som henger på spill-forumet).

 

- Folk som hele tiden maser om at Nintendos konsoller har bedre spill enn PS2, og XBOX, til tross for at nesten alle spillene som er eksklusivt for Nintendo er barnslige, og repetive.

 

- Folk som pirker på små, grammatiske slurvefeil.

 

- Stygge jenter som tror de er fine.

 

- Engelsk-læreren min (hater denne ondskapsfulle, sleipe jævelen).

 

Merk: Dette er ikke bare en hatliste, jeg har ingenting i mot folk som tar feil, og sier hvitost, eller et hamster.

Endret av superseven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Jeg HATER folk som tror de kan ta alt de vil ha!

 

Eksempel: Du har kjøpt dej en pose med snop, som du helst vil nyte alene.

Da kommer plutselig en kis, å napper noe ut av den, og du tenkter: "WTF?"

 

 

HATER jenter som tror de er så hælvettes fine. Og om de er fine, utnytter de det, for å få andre til å gjøre ting for dem.

 

Eksempel: En dum gutt skal ned til butikken. Da møter han på ei fin jente han har likt (men hu er ei sikkelig drittkjerring). Så da tar ho å snakker fint til gutten, og kanskje flørter litt for å få gutten til å kjøpe henne noe.

BAH!

Lenke til kommentar

Jeg irriterer og HATER at vi må skrive helvetes rapporter på skolen! Alt er faenmeg helt jævla likt hver forpulte gang, hver oppgave er en copy-paste av den rapporten du skreiv forrige uke. Eneste faen du har forandret, er tittelen på sammensuriumet og akkurat hva du skriver om! Det holder med å ha en rapportmal på skolen min, så klarer du deg pokker så bra. Produktets kvalitet? Ikke så farlig, bare du har den forbanna rapporten å skyve opp i rævhølet på lærer'n!

 

 

Faen som det plager meg. -_-

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert over folk som aldri er forberedt.

Den mørke delen av meg kommer fram når folk er blærete, tror de vet alt og når de ikke vet det eller tok feil, tør de faen meg ikke inrømme det. Har lyst til å dælje ned personen. Jeg hater også at folk gjør meg bevisst på eventuelle ord som blir uttalt feil. Takk, det var deilig.

Lenke til kommentar

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Det jeg irriterer meg over:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Duden som sitter ved siden av meg i klasserommet. Han er bare rar, og meiner han kan alt. Pluss det at han har gått i de samme klæom i et år, uten å ha vasket de, eller seg selv. Faen å han lukter vondt.

 

Og de som er så selvgode og skal alltid prate godt om seg selv og skryte om seg selv og slikt.

 

Og de som alltid skal klage, og alltid har det vondt. Blir så piss lei av at de gang på gang kommer med problemene sine til meg. Slikt har vi psykiatere til.

 

De forbanna kuene på jordet utafor her, som absolutt skal møøe som bare F når jeg prøver å sove... "MØØØØØ MØØØØØ MØØØØ MØØØØ MØØØ" osv...

 

Luremus. Du tror du endelig har greid å få deg noe, etter å ha rota me ho hele kvelden, men da det er "sengetid" så er det nei nei! :mad:

 

At gressklipperen ikke går framover av seg selv, pga en merkelig feil. Og jeg blir nødt til å dytte den dustete gressklipperen på et område på over en 7-er fotballbane...

 

Folk som aldri blir fornøyd uansett hva du gjør for å få de til å bli fornøyde. Alt er galt hele tia folk. skyt de!

Og de ovenfor folka å.

 

Nå gidder jeg ikke skrive mer :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Må bare poste en gang til jeg ass..

Herregud jeg blir irritert på folk som kommer på besøk til meg og forventer at jeg skal ha godteri og brus klart hver _jævla_ gang! Fy faen, jeg får så lyst å bare rope og skrike til de..

Jeg spør de på MSN om de ikke har tenkt å ta med seg godteri, men da svarer de:

"Hehe, har ikke du ordnet det da? Dama di kommer jo trossalt!"

 

Off, hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

her er en Liste:

 

- Fjortisser som bare står å poffer når de skal røyke

 

- Kunder på Bil Verkstedet som står å henger opp meg å spør hele tiden " er du ferdi snart" har så lyst å trø en fast nøkkel ellr noe i halsn på de:P

 

- at nette detter ut når jeg har god score på BF2

 

- CS fjortiser som skryter av å få 1 poeng

 

- BF2 Noobs som ikke samarbeider som kun spiller på en server for å fly helikopter,fly osv.

 

- Sjefen min!

 

- WoW

 

- lite harddisk plass

 

- folk som slafser når di spiser

 

- folk som står å skryter at de er verdens mester i alt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...