Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Blir bare irritert av homse! Spesielt når de forteller at de er homse, så svarer jeg som regel "åå, så koselig for deg" eller noe sånt. Så må de alltid spørre om jeg har noe imot dem, om jeg svarer nei. Da alltid må de spørre "er du sikker på at du er ikke homse?"

 

Er det noe galt å godta at noen er homse? ARGH!

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir bare irritert av homse! Spesielt når de forteller at de er homse, så svarer jeg som regel "åå, så koselig for deg" eller noe sånt. Så må de alltid spørre om jeg har noe imot dem, om jeg svarer nei. Da alltid må de spørre "er du sikker på at du er ikke homse?"

 

Er det noe galt å godta at noen er homse? ARGH!

6172688[/snapback]

 

Du, på nyttårs aften satt en gammel mann ved sida av meg å kviskra at han va bifil i øret mitt. Så Sang han til meg.

Lenke til kommentar

jeg irriterer meg over!

 

Ikke finne en enkel ting som dasspapir,sokker,plastpose eller skrutrekker.

 

Hvis føreren av en viss russebil kjører fra meg

Når jeg spør om noe og folk svarer tilbake som om jeg var en dum unge

Folk som pirker på hver eneste ting man gjør eller sier

Folk som er sint for ingen grunn

Folk som tror de er bedre enn andre

Å drite meg ut foran sånne personer fordi jeg blir sint selv :realmad:

 

Tror ikke jeg har glemt noe nå :hmm:

Lenke til kommentar
Knulla han deg etterpå? sorry.. kunne ikke dy meg. Men... hva gjorde du da han sang?

6172827[/snapback]

 

Jeg heiv han ut. Så kom han tilbake, da fikk han seg en på trynet av en kompiss. Da gikk han for godt.

 

Det var ganske kvalmt, å ikke minst irriterende at folk skal ødelegge morroa for ALLE andre. IDIOTEr

Lenke til kommentar
Knulla han deg etterpå? sorry.. kunne ikke dy meg. Men... hva gjorde du da han sang?

6172827[/snapback]

 

Jeg heiv han ut. Så kom han tilbake, da fikk han seg en på trynet av en kompiss. Da gikk han for godt.

 

Det var ganske kvalmt, å ikke minst irriterende at folk skal ødelegge morroa for ALLE andre. IDIOTEr

6172836[/snapback]

Enig! Har hatt en homse i klassa mi, åå han er så plagsom!

Lenke til kommentar

oppkjøring snart strøket 1par ganger stresser pga eg prøver å bli ferdig nå pga eg går gjennom gammle regler,,greier eg d ikkje før juni må eg gå terikurs og det H*lvetes drite!

 

Beklager ordbruket men eg er så stressa og forbanna og lei av det nå...

Får heller ikkje sove om nettene''sikkert derfor eg kjører så dårligt til tider''

 

Noen småting som plager meg for tiden...

Lenke til kommentar

Vet hvordan du har det terhi, var inne i en litt "vond" periode tidligere når det gjaldt det med å ta lappen. Etter å ha stryki 1. gang tenkte jeg rett og slett for mye på det, prøvde å gjøre "alt" for ikke å stryke neste gang osv, noe som kun førte til søvnvansker, som igjen førte til dårlig konsentrasjon på veien. Eneste måten jeg klarte å overvinne det på var å ta en pause (kanskje ikke helt nødvendig og beste løsning i ditt tilfelle) og bare nesten gi "blaffen" i hva som måtte skje. På oppkjøringa da jeg stod så tenkte jeg bare, pft, detta bryr jeg meg ikke om, med min flaks så stryker han/hun meg sikkert allikevel, får bare følge med på veien og kjøre mitt eget løp, så får det skje det som skjer.... Og da klarte jeg det. Var vel faktisk mitt 4. oppkjøringsforsøk, så jeg vet egentlig alt om det å ha litt "problemer" under oppkjøring...

 

Men ellers, så irriterer jeg meg for tiden mye over utstyr man får sendt langveis-fra (utlandet etc.), som tar altfor lang tid i posten, og som viser seg ikke å være 100% riktig. Irriterer meg vel og for mye annet, men akkurat nå så går jeg for den...

Lenke til kommentar
Hater faen meg hu masete kjerringa på TV2 sonen, brenn i helvette.

6173605[/snapback]

 

Jeg har sett Sonen på TV2 to ganger om natten. Begge gangene ble jeg låst til skjermen av intenst hat og fulgte med på disse endeløst teite konkurransene. Hvis Petter er det navn der, er det han jeg tenker på sikkert. Måten de skraper penger ut av lommeboken til dumme folk på er skrekkslagen. I det siste av de to tilfellene da jeg så på foregikk følgende konkurranse:

 

"Petter" skal trykke på en knapp på tastaturet. Hjernedøde sèere skal sende inn meldinger, og den siste som sender inn før han trykker vil få en SE W900i. Greit nok, tenkte jeg. Satte meg ned i den tro at jeg innen de neste 10 minuttene ville få vite hvem som ble den heldige vinneren. Men akk. I løpet av de neste ti minuttene hadde han gjentatt instruksjonene, "koset" på knappen (F5) han skulle trykke på ørten ganger, spilt to sanger og fortalt en 3-4 ganger om "det fete stashet" på mobilen, som f.eks kamera, bildemeldinger, mp3-spiller, sms og vekkerklokke". Og dette pågikk i tre kvarter før jeg oppgitt gikk og la meg. Merket han ble mer og mer flau og desperat, men han ga seg ikke. Han hadde virkelig store ambisjoner om å nå bunnen av stolthet! Det var både komisk og trist å se hvor mange ganger han gjentok runden (skryte av telefonen->fortelle hvordan du skulle delta->opplyse om at han kunne NÅR SOM HELST trykke på knappen, mens han står og stryker på F5->Chatte på sin private msn mens han spiller en sang) Jeg merket jeg ble både sint og veldig lei meg etterhvert og ga opp. 45-50min etter jeg slo på TVen hadde han fortsatt ikke trykket på den helsikes knappen, og fuglene vet hvor lenge han hadde holdt på før jeg slo på.

 

Jeg har til denne dag fortsatt ikke tilgitt meg selv for å bli sittende klistret til skjermen midt på natten og høre og se på det apetrynet gjenta seg selv om igjen og om igjen. Har inngått pakt om å slå av eller bytte kanal så fort som fysisk mulig dersom jeg ser Sonen på TV-skjermen.

 

PS: Om "Petter" leser. Du er sikkert en knakandes grei kar og du gjør bare jobben din, osv. Men ved å takke ja til den jobben der så har du skrevet under på å være årsak til helsefarlig store mengder frustrasjon og depresjon hos mennesker her i landet. Samme grøten som telefonselgere, men Sonen går heldigvis an å slå av, og det gjør jeg fra nå av når de kommer på skjermen min! Og ja, klipp deg og slutt å gå med rosa t-skjorter.

 

 

Med andre ord, dette var en av tingene som irriterte meg litt. Slike tråder trenger vi. Godt å få lettet litt på trykket

 

valve.jpg

 

edit: La til siste setning under "PS"

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Hater folk som alltid skal overgå andre, gjerne ved å juge litt i samma slengen.

 

Hater folk med veldig kraftige meninger om ting de egentlig ikke har peiling på.

 

Hater å prøve å få jenter til å gjøre ting som involverer tekniske ting, gjerne ting som er helt uffatelig lette.

 

Takler bare ikke folk som er veldig religiøse, og som alltid skal blande religionen sin inn i alle sammenhenger.

 

Hater folk med fordommer om alt mulig.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over:

 

-Plystring

-Mennesker som spør dumme spørsmål (eks. "Er mafiaen i Polen farlig?" "Hvorfor skal vi ha to norsk eksamner?")

-Mennesker som klager over at de har dårlig råd og så kjøper seg et STORT rekesmørbrød

-Mennesker som bommer røyk selv om de har selv

-Folk som stikker av med lighteren min

-Lyden fra vekkerklokken min

-Jenter som klager høylytt over dårlige karakterer, når de stort sett bruker timene til å sende meldinger med typen eller sminke seg :mad:

Lenke til kommentar
Er ei i klassen min (10) som sier hun skal bli psykolog. Hun fikk med brev for ikke så lenge sidne, og hadde mer eller mindre 30 komme for seint anmerkninger. + karakterer som 3ere for det meste. Målrettet men gir faen.

6173723[/snapback]

 

Jeg hadde en gutt i klassen som skulle spille på Man Utd, han var på 3-laget på den lokale fotballklubben mne...

Endret av Chriztar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...