x-team Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har fått mail om at fra 1november så må vi betale for og bruke msn. Stemmer dette eller? Noen flere som har fått mail om det?
Musty Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 samboern min har fått asmme mailen, men det har ikke jeg, og det står ingen ting om det på www.msn.com
x-team Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 samboern min har fått asmme mailen, men det har ikke jeg, og det står ingen ting om det på www.msn.com Ok. Går utfra at det ikke stemmer. Vil ikke bli mange msn brukere da.
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Å pålegge alle som nyttar MSN til å betale ville være å skyte seg sjølv i leggen. Svindelforsøk anyone? Endret 5. oktober 2005 av zeph
wil Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har heller ikke fått slik mail. Men hva mener man med Betale for MSN? at man betaler for å bruke MSN Nettverket eller at man betaler for å bruke MSN Messenger? Microsoft kan da ikke være så stupid at de pålegger folk å betale for MSN Messenger. Hvis så er, så bryr jeg meg lite om akkurat det. Jeg bruker ikke MSN Messenger en gang.
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 >>> >> >>>>On the 1st of november , we will have to pay for the use>>>of our MSN >>> >> >>>>and email accounts unless we send this message to at least >>>18 >>> >> >>>>contacts on your contact list. t s no joke if you don t >>>believe me >>> >> >>>>then go to the site ( www.msn.com ) and see for yourself. >>>Anyways >>> >> >>>>once you ve sent this message to at least 18 contacts , >>>your msn >>> >> >>>>dude will become blue Dette fikk jeg på mail, og på en melding på messenger av en kontakt. SCAM SCAM SCAM.
Håvard Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Etter som jeg har forstått, er det bare fjortis humor.. ikke morro i det hele tatt.. Fikk meg virkelig til å lure...
Goophy Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahahah ahahahahhahhahahahahahahahahahahahahah. Det får holde.
wolf89 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 har ikke heller fått mail om det.. kommer til å aldri bruke msn når hvis det er sånn..
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) unless we send this message to at least 18 contacts on your contact list Dårlig forsøk på kjedebrev? Endret 5. oktober 2005 av zeph
Bertelsen Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 unless we send this message to at least 18 contacts on your contact list Dårlig forsøk på kjedebrev? Jepp, hadde dette vært sant hadde vel MSN sendt mailer til dem som bruker deres tjenester. At man får vite det igjennom dårlige mailer som dette er kun latterlig. Nei, dette er nok en dum spøk lavet av dumme fjortisser.
tuxerator Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Å betale for MSN hadde kun vært aktuelt hvis MS var de eneste på markedet innenIM... Endret 10. oktober 2005 av tuxerator
RattleBattle Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det hadde vært fint, så hadde flere begynt å bruke Jabbar eller ICQ.
wil Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 tja, For min del har jeg mest sansen for MSN Nettverket jeg da. Men MSN Messenger har jeg ikke sansen for . Drit program. Men uannsett. Denne mailen som noen fikk er nok et forsøk på en spøk fra noen. Vil nok ikke bli virkelighet med det første iallefall. Litt frihet får jo de som bruker MS Software ha også , utrolignok. Jada, jeg vet jo at MSN og Messenger ikke er det samme. MSN er jo nettverket. og messenger er jo chatteprogrammet.
Scatch Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 t s no joke if you don tbelieve me then go to the site ( www.msn.com ) and see for yourself. :!: Noen som prøver å være morsomme. MSN for free!
Blåbær Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Noen veldig lettlurte her på dette forumet. edit:ja rettet.. Endret 6. oktober 2005 av rakib
wil Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 rakib: vil bare rette opp at det heter dette, ikke denne.
syntEltric Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 hehe Det er jo ekstremt innlysende at det er en kødde mail Tror nok MSN ville ha sent en litt mere seriøs mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå