Gå til innhold

Nye bilder av Sony Ericsson Clara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Johooo endelig, den var litt fin.

Endelig en bra telefon fra SE (får i hvert fall håpe det). Men hvorfor satser ikke SE me på symbian? hadde vært en bra fordel mener jeg! Da hadde SE tjent mange millioner gryner mer enn det de gjør nå!

Sannsynligvis så feil som det går ann :)

 

SE lager ikke mange mobiler, og må prioritere andre markedsgrupper. Det er kun en liten brøkdel av markedet som vil ha Symbian. SE har jo også Symbian-modeller, i form av deres UIQ produkter.

 

Hadde det vært en åpenbar ting SE kunne gjort for å tjene mer penger hadde de nok gjort det.

Lenke til kommentar

Herregud for en hærli mobil!!;)

Bare synd minnekortene ikke er så store, selv om SE kommer med et på 256MB samtidig som mobilen blir lansert=)

 

Eneste jeg har å utsette litt på er oppløsningen på skjermen, som gjerne kunne vært større, siden den ikke er større en 1år gamle k700.. :(

Ellers håper jeg virkelig telefonen komer men mini-jack ingang, selv om headsettet til tidligere modeller (k700), holder høy kvalitet..

Lenke til kommentar

Hærlig telefon! Jeg likte utseendet og spesifikasjonene. Jeg kjøpte T610 da K700 kom og det angrer jeg ikke på siden jeg synes K700 hadde for lite nytt. Men denne nye telefonen virker som den kan bli min neste mobil. Ikke ved lansering, men ca 1 år etter lansering når prisen kommer ned i ca 1500kr uten abb.

 

Bare synd at den kun støtter den Memorystick duo. De er både dyre og kommer med liten kapasitet. Dvs. at jeg dropper å kjøpe minnekort og vil klare meg med det innebyggete minnet.

 

Jeg likte veldig godt det at den er USB-kompatibel og at kameraet trolig kan brukes til å ta brukbare bilder med. (Jeg har hele tiden vært motstander av mobilkameraer med 1MP og under det, og den dårlige optikken)

Lenke til kommentar

spennt på de andre telefonene som k800i og v850,hvordan de er.

an ny p900 telefon beregnet på ungdom den kan bli kul.

 

 

 

"Først av alt er det Sony Ericssons nye smarttelefon, "Hermione", som vekker interesse. Dette skal være en såkalt PDA-telefon med trykkfølsom skjerm og pekepenn, i samme klasse som P900 og P910. Denne gangen er det imidlertid ungdom som skal være i målgruppen, og modellen vil derfor trolig være både billigere og ha mer underholdningsfunksjoner enn sine forgjengere.

 

To andre modeller det retter seg stor spenning til er Sony Ericsson K800i og V850. Begge modellene ble nylig nevnt i en diskusjon rundt Sony Ericssons K750i, men vi vet enda ikke noe mer om disse telefonene enn modellnavnet deres."

Lenke til kommentar
Johooo endelig, den var litt fin.

Endelig en bra telefon fra SE (får i hvert  fall håpe det). Men hvorfor satser ikke SE me på symbian? hadde vært en bra fordel mener jeg! Da hadde SE tjent mange millioner gryner mer enn det de gjør nå!

Sannsynligvis så feil som det går ann :)

 

SE lager ikke mange mobiler, og må prioritere andre markedsgrupper. Det er kun en liten brøkdel av markedet som vil ha Symbian. SE har jo også Symbian-modeller, i form av deres UIQ produkter.

 

Hadde det vært en åpenbar ting SE kunne gjort for å tjene mer penger hadde de nok gjort det.

SE meldte for noen mnd siden at det kommer flere mobiler med symbian for mellomsjiktet. Grunnen er jo at de har ingen alternativer der siden det kun er deres Pxx-serie som kjører symbian, og det er jo en dyr proff-mobil.

Nokia er jo enerådende på dette sjiktet og det ville SE gjøre noe med. Markedet er der og med 3G og edge vil nok etterspørselen etter åpne systemer øke noe. Og det er en naturlig følge at SE vil ha en bit av dette markedet, de driver jo butikk :)

Men at det kommer mange er vel å ta i. Mener å huske tallet "5"

Siden Nokia har store eierinteresser i symbian er det jo naturlig at disse er ledende på systemet.

 

Jeg tror også at man skal se til Japan og DoCoMo (Sony) hvis man lurer på hvilke retninger SE-mobiler tar. SE er selvfølgelig tilpasset det europeiske marked, men teknologi og til dels design kan komme fra Japan.

 

Har ingen link siden dette er noe jeg har hørt med egen ører.

Lenke til kommentar
spennt på de andre telefonene som k800i og v850,hvordan de er.

an ny p900 telefon beregnet på ungdom den kan bli kul.

 

 

 

"Først av alt er det Sony Ericssons nye smarttelefon, "Hermione", som vekker interesse. Dette skal være en såkalt PDA-telefon med trykkfølsom skjerm og pekepenn, i samme klasse som P900 og P910. Denne gangen er det imidlertid ungdom som skal være i målgruppen, og modellen vil derfor trolig være både billigere og ha mer underholdningsfunksjoner enn sine forgjengere.

 

To andre modeller det retter seg stor spenning til er Sony Ericsson K800i og V850. Begge modellene ble nylig nevnt i en diskusjon rundt Sony Ericssons K750i, men vi vet enda ikke noe mer om disse telefonene enn modellnavnet deres."

Eldar nevnte i samme emnet angående hermione:

 

Fra Eldar (mobile-review)

 

just have a call from Germany today, they are strongly ask do not publish any puzzles about this product. I hope that they could send something in return how they promise and we see K800 and V850 soon on this pages

 

Kommer bilder snart

Lenke til kommentar

Pen mobil i bunn og grunn. Jeg liker ikke baksiden, men tastene derimot ser ut til å ha fått seg en skikkelig god oppgradering. 2 Mpx og autofokus kommer også godt med. Så får vi se hvordan batteriet blir da.

 

...men den blir nok alt for dyr for meg med det første. :( (kose litt på min nye K700i imens).

Lenke til kommentar

Lovende, men jeg må innrømme at jeg synes designet var en smule kjedelig. For all del pent og minimalistisk, men ikke noe å hoppe i taket over... Ellers hadde jeg gjerne sett at de hadde øket oppløsningen på skjermen enda mer, selv om k700 for all del har en helt ok skjerm.

 

Føler at de har "lånt" et par designelementer fra telefonen jeg har også, minnekort-port og kameradeksel. (se url i signatur for bilder hvis man ikke vet...)

 

Synd at SE alltid må ha memorystick ja, dyrt og smått :(

 

Blir spennende å se uansett :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...