Gå til innhold

Omtale av Doom 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det var en fin anmeldelse, men jeg må si jeg undrer meg over at Doom3 får samme karakter som f.eks. Painkiller. Hva var det med Painkiller som overgikk Doom3 i spillbarhet?

 

Min mening ville vært minimum 8 (kanskje 9) på spillbarhet, og 10 på lyd. Da ville vi vært nærmere 9/10 totalt og sådan skilt Doom3 fra Painkiller.

 

Men bra anmeldelse! :cool:

 

Edit: skrivefeil.

Endret av Radial
Lenke til kommentar

Min ville vært 6 på spillbarhet. Desto mer du spiller desto mindre skremt blir du. Alle fiendene er scripta for å skremme deg og med så lite maps så vet du omtrent hvor de spawner.

 

Og de tåler som regel veldig lite og alt som skjer er en splash effekt omtrent. Sinnsykt kjedelig spill og multiplayeren er enda verre . Så gameplay er jo helt fra 1990 eneste som er bra er tøft med shading thats it. Ikke noe jævlig bra modellerte brett syns jeg. Veldig repetivt alt.

 

Anbefaler ihvertfall ingen til å kjøpe det..da skal du faen meg ha det kjedelig sier jeg bare.

Lenke til kommentar

At Doom3 er blitt hypa opp som det er er et slag under beltet for spillindustrien når det gjelder nyskaping og gameplay. Det er nøyaktig det samme spillet som det første i serien; fly rundt og finn nøkler, bare med bedre grafikk. Grei underholdning med mye skvetting, men all oppmerksomheten det har fått grunnet grafikken alene er latterlig.

Lenke til kommentar

AvP er mye mer skremmende enn Doom 3. Fiendene i Doom 3 har småe rom å bevege seg på samt er helt idiot. Det er jo bare å strafe unna fireballs og bevege seg bakover mens du skyter og plaffer dem ned.

 

Som Moonsoon nevnt så har ikke ID gjort noe som helst forandring fra de opprinnelige Doom spillene. Dette er finne keys, pang plaff æsj hele veien.

 

Sorry mac men jeg krever litt mer intelligente spill. Jeg foretrekker Painkiller framfor dette...på sykehus brettet hvor pasienter krøyp opp ned i takene er skikkelig satan og ekkelt å se på. Men å se på monster det skremmer meg ikke så mye ...zombier er jo dumme som brød uansett.

 

John Carmack gjorde en jævlig dårlig jobb med å gi oss en smak fra Helvete.

Lenke til kommentar
synes ikke det var ensformig. painkiller samme karakter? uffda! far cry bedre krakter? uffda! men smaken er som baken

Doom3 er et ufattelig ensformig spill, men grafikken er god, selv om jeg faktisk syns far cry var bedre på de fleste felt, lyssetting, gameplay osv. Men alt i alt så Er karakteren de ga d3 helt fortjent. Og det med multiplayer delen, den er drit kjip! spilte i 10min sammen med noen venner før jeg gikk lei og satte meg ned med litt kabal istede. Det sier vel det meste.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg komt så langt i spillet.. men uansett.. FY FAEN SÅ RÅTT!!

Første level fikk jeg et sinnsykt bra førsteinntrykk.. Det var så skummelt, alle merkelige lydene og stemmene og skrikene om hjelp! Grafikken er jo helt topp!

Dette spillet annbefaler jeg alle!

 

PS. Spiller ikke om natten hjemme alene.. Er u' galen!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...