Gå til innhold

VAIO Pocket skal "ta" iPod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL! "Mp3-spiller som ikke kan spille Mp3" :laugh:

 

Hvor dum går det an å bli? Skyte seg seg selv i foten på denne måten?

 

Sony: Ikke regn med å få mer enn et par hundrelapper av meg for en slik. (Jeg trenger en ny 20GB 2,5"-disk til en gammel laptop jeg har liggende)

Lenke til kommentar

MP3 er jo det desidert mest utbredte formatet. Sikkert noen som ikke har noen samling fra før av som kan tenke seg å kjøpe dette produktet, men for de fleste av oss som har slitt i lange tider med å opprette en samling med MP3, vil det nok bli helt uaktuellt. I allefall for min del. Ganske teit å begrense markedet ved å utelate MP3, men det finner de kanskje ut av etterhvert.....

Lenke til kommentar
teit.... holder meg kun til mp3... selv wma blir litt for teit for meg... liker ikke ideen om drm...

 

clas ohlson mp3discmanen min for enda lengre liv på denne måten

Har du lest din egen signatur?

Vel.. nå er nå dette en "flame stupid Sony"-tråd, så det er jo begrenset hvor positiv man kan være... Men jeg kan jo gjøre et forsøk:

 

- Så digg at de fleste andre produsenter fortsatt støtter mp3 :thumbup:

- Gøy å se at Sony prøver seg på noe dristig, sansynligvis lærer de av feilen og kommer opp med noe mye bedre neste gang. :yes:

- Kanskje det forhåpentlig fraværende salget vil sette nye bunnrekorder i pris på 20GB-spillere og dermed drive prisen ned på andre spillere. Wohoo! Det ville jo vært elt knall! :D

- Punkin Penguin: Du er flink som er miljøvennlig og forlenger levetiden på din måværende mp3 diskman i stedet for å drive med hyppig bruk-og kast. Flink gutt/mann :w00t:

- Så flott at folk tar nyheten med humor og ler. :p:fun:

- Kanskje vi får tak i noen svært billige 2,5" 20GB-disker snart om disse ikke skulle slå an. Kan jo være kjekt for de som trenger disken til en gammel bærbar, mini USB-kabinett eller annet. :green:

 

Puh.. Dette gikk jo jammen bra! Mange smileys' og positive kommentarer. hehe :-)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...